شناسهٔ خبر: 67317810 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

درگیری شدید مبارزان مقاومت و نظامیان صهیونیست در غرب رفح

منابع رسانه‌ای از درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست در غرب رفح و فرود چندین بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه نظامیان اشغالگر خبر دادند.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: مناطق غربی شهر رفح در جنوب نوار غزه شاهد درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است.

به گزارش مهر به نقل از شهاب نیوز، همچنین درگیری‌های پراکنده‌ای در اطراف بازار «الحلال» و محله «قشظه» واقع در شهر رفح نیز گزارش شده است.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که چندین بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با شلیک گلوله‌های دودزا برای تخلیه نظامیان صهیونیست در مناطق غربی شهر رفح به زمین نشسته‌اند.

همچنین گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از حمله خمپاره‌ای مبارزان این گردان‌ها به نظامیان و جنگ‌افزار‌های دشمن صهیونیست در تقاطع «عوض الله» اردوگاه «یبنا» واقع در جنوب شهر رفح خبر داد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز موضع نظامی و پشتیبانی صهیونیستی «صوفا» را با چندین موشک هدف قرار داد.

علاوه بر این گردان‌های «المجاهدین» نیز اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در محور «نتساریم» موشک‌باران کرده است.

مبارزان نیرو‌های «شهید عمر القاسم» هم موفق شدند یک بولدوزر نظامی «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی را با گلوله «آر پی جی» ضدزره در اطراف ورزشگاه «برقه» واقع در مرکز شهر رفح هدف قرار بدهند.

نظر شما