شناسهٔ خبر: 67317591 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۲۶ سال پیش در چنین روزی؛

روایت های هاشمی رفسنجانی از نارضایتی خاتمی از سخت‌گیری‌های رهبری در مورد رابطه با آمریکا

هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۶ سال پیش سه شنبه ۲ تیر ۱۳۷۷ نوشت: عصر آقای خاتمی رئیس جمهور آمدند در حیاط منزل نشستیم و مذاکرات طولانی در مسائل مهم کردیم از سخت‌گیری‌های رهبری در مورد آمریکا ناراضی است و می گوید میدان مانور را بسته اند و از عدم حمایت رهبری از وزیر کشور هم گله دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۲۶ سال پیش سه شنبه ۲ تیر ۱۳۷۷ نوشت: عصر آقای خاتمی رئیس جمهور آمدند در حیاط منزل نشستیم و مذاکرات طولانی در مسائل مهم کردیم از سخت‌گیری‌های رهبری در مورد آمریکا ناراضی است و می گوید میدان مانور را بسته اند و از عدم حمایت رهبری از وزیر کشور هم گله دارد.

تقاضا کرده بود که کمک کنند و مانع سقوط ایشان بشوند ولی رهبری گفته اند که بی طرف می ماند. و از آقای عبدالله نوری هم گله داشت که در مقابل رهبری رفتار خوبی نداشته و برای پذیرفتن مسئولیت نیروی انتظامی شرط گذاشته. از دفتر رهبری خیلی ناراحت است فکر می کند آنها در موارد حملاتی که از سوی ائمه جمعه و دیگران در رابطه با مسائل دوم خرداد صورت می گیرد بی تاثیر نیستند. و از سپاه و وزارت اطلاعات بشدت ناراضی است و آنها را شریک در فشارها می داند. راجع به جایگزینی آقای عبدالله نوری در وزارت کشور هم صحبت شد.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما