شناسهٔ خبر: 67317494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

باید حقیقت‌های دولت سیزدهم را به زبان بیاوریم

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: امروز باید حقیقت‌های دولت سیزدهم را به زبان بیاوریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سیداحمد عبودتیان، در همایش "شهید جمهور" که عصر امروز _ شنبه دوم تیر _ در تبریز برگزار شد، گفت: مردم ایران، مردمی هستند که به شهید آیت‌الله رئیسی و شهید آیت‌الله آل‌هاشم و دیگر شهیدان خدمت احترام قائل هستند.وی مردم ایران را، مردم میدان و ملت شهادت توصیف کرد و گفت: شهادت آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل‌هاشم، دکتر حسین امیرعبدالهیان و دکتر مالک رحمتی برکت‌هایی برای ما داشت.

وی ادامه داد: سال‌ها دشمن تلاش کرد مسئولان جمهوری اسلامی را با سیاه‌نمایی، بی‌کفایت نشان دهد اما شهادت خدمت‌گزاران نظام اسلامی موجب مطرح شدن الگوی تراز انقلاب اسلامی شد. امروز مثال بارز شخصیت شهید رجایی، عملکرد و فداکاری‌های شهید رئیسی است.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت سیزدهم، با اشاره به اعلام عزای عمومی هشت کشور در پی شهادت خادمان ملت گفت: حضور 68 کشور برای ادای احترام‌ به مقام شهیدان خدمت در ایران، اتفاقی بود که بر ادعای انزوای ایران در جامعهٔ جهانی خط بطلان کشید.

وی با اشاره به شرایط شروع به خدمت دولت شهید رئیسی گفت: امروز ما باید حقیقت‌های دولت سیزدهم را به زبان بیاوریم تا عمق کارهایی که در طول سه سال انجام شد را درک کنیم.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به تعبیر "یک دهه عقب‌ماندگی" از بیانات مقام معظم رهبری گفت: دولت شهید رئیسی با پیشرفت در عرصه‌های مختلف، کشور را در مسیر پیشرفتی قرار داد که در دولت‌های گذشته متوقف شده بود.

عبودتیان درخصوص این‌که دوره ریاست جمهوری شهید رئیسی، دوره بحران بود، گفت: شهید رئیسی، دولت را در شرایط بحران، کرونا و اوضاع اسف‌بار اقتصادی تحویل گرفت اما سربلند از این بحران‌ها بیرون آمد.

وی به اهمیت ایام انتخابات تأکید کرد و گفت: در این ایام، با هوشیاری در انتخاب اصلح، آینده درخشانی برای کشورمان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما