شناسهٔ خبر: 67317489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

برگزاری جلسه برنامه ریزی جشنواره فرهنگی هنری «طا‌ها ستاره شمالی» در آمل

در راستای برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری «طا‌ها ستاره شمالی» جلسه‌ای امروز در دانشگاه فرهنگیان آمل برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، در راستای برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سومین دوره جشنواره فرهنگی هنری «طا‌ها ستاره شمالی» با محوریت شهید حماسه اسلامی ششم بهمن «سیده طاهره هاشمی» ویژه دانشجویان سراسر کشور، جلسه‌ای امروز با حضور «حسینی» رئیس دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی بیت الهدی آمل، «صالحی» مسئول امور بانوان ستاد مردمی گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن و جنگل آمل، «طاهری زاده» عضو شورای سیاستگذاری جشنواره، «مهرگان فرد» دبیر جشنواره و دیگر دبیران بخش‌های مختلف این جشنواره، در دانشگاه فرهنگیان آمل برگزار شد.

در این جلسه، ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون شیوه نامه‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این دوره از جشنواره، بر لزوم ارتقای سطح کیفی آثار و همچنین افزایش مشارکت دانشجو معلمان در این رویداد فرهنگی تأکید شد.

«حسینی» رئیس دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی بیت الهدی آمل در سخنانی ضمن قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره «طا‌ها ستاره شمالی» این جشنواره را فرصتی ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین شناسایی و معرفی استعداد‌های دانشجو معلمان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری دانست.

«صالحی» مسئول بانوان ستاد مردمی گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن نیز با اشاره به نقش شهید «سیده طاهره هاشمی» در حماسه ششم بهمن آمل، بر لزوم توجه ویژه به این موضوع در برنامه‌های جشنواره تأکید کرد.

در پایان این جلسه، دبیران بخش‌های مختلف جشنواره گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی خود را ارائه کردند.

در سومین دوره این جشنواره، بخشی جهت گرامی‌داشت تنها شهید فرهنگیان حادثه کرمان شهید «فائزه رحیمی» به جشنواره اضافه شد. 

سومین جشنواره فرهنگی هنری «طا‌ها ستاره شمالی» به همت دانشگاه فرهنگیان آمل، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد مردمی گرامی‌داشت حماسه اسلامی ششم بهمن و جنگل بصورت کشوری و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین شناسایی و معرفی استعداد‌های دانشجویان سراسر کشور در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما