شناسهٔ خبر: 67317380 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اسفندیارپور: اوزونیدیس هم یکی از گزینه‌ها است

انتخاب گزینه‌های سرمربیگری تیم آبی‌پوش لیگ

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان از انتخاب گزینه‌های سرمربیگری این تیم برای فصل بعد در جلسه روز یکشنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان لیگ بیست و سوم را با سرمربیگری مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی پشت سر گذاشت و در نهایت به عنوان نهمی در مسابقات بسنده کرد. نماینده سیرجان در جام حذفی نیز تا نیمه نهایی بالا آمد اما به طور کلی مسئولان باشگاه گل‌گهر از عملکرد سرمربی یونانی خود چندان راضی نیستند و به همین خاطر شایعات زیادی پیرامون تغییرات در گل‌گهر شنیده می‌شود.

در این بین مدیران باشگاه‌ گل‌گهر سیرجان قصد دارند با برگزاری جلسات مهمی در هیئت مدیره درباره سرمربی خود و نیمکت تیم در فصل جدید به جمع‌بندی برسند.

ظاهرا قرار است فردا در جلسه هیئت مدیره باشگاه گل‌گهر درباره گزینه‌های سرمربیگری تیم در فصل جدید بحث و تبادل نظر شود و احتمالا گزینه‌های نهایی مشخص خواهند شد.

محمد اسفندیار پور مدیرعامل باشگاه گل‌گهر درباره روند انتخاب سرمربی این تیم در فصل جدید به آنا گفته است: «هنوز درگیر این موضوع هستیم که بهترین گزینه را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کنیم. هر سال بررسی‌های کاملی می‌کنیم تا گزینه‌ای را انتخاب کنیم که بتواند به تیم کمک کند و امسال هم در حال اجرای این کاری هستیم.»

مدیرعامل گل‌گهر درباره وضعیت مارینوس اوزونیدیس هم بیان کرد: «مارینوس اوزونیدیس یکی از گزینه‌های ما برای سرمربیگری در فصل آینده است. لیستی داریم که بر مبنای آن به بررسی گزینه‌های سرمربیگری مشغول شده‌ایم و  تا فردا در مورد نفرات این لیست جمع بندی می‌کنیم.»

نظر شما