شناسهٔ خبر: 67540506 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

رونالدو یک نسل فوتبال پرتغال را نابود کرد

دنیل ریولو، کارشناس فوتبال فرانسوی، بعد از حذف فرانسه شدیدا به رونالدو تاخت.

صاحب‌خبر -

کریستیانو از ششمین جام ملت های اروپای خود بدون گلزنی کنار رفت. رکوردی که مدت ها به دنبال آن بود و برایش وسواس داشت. وسواسی که شاید به ضرر پرتغال تمام شد.

لجبازی برای رسیدن به یک هدف تاریخی، عواقب منفی خود را به همراه داشت. حتی از روی نیمکت هم او بالاتر از حد معمول حمایت می شد. او تمام دقایق دو بازی تعیین کننده مقابل اسلوونی و فرانسه را بازی کرد. علیرغم گزینه های جایگزین روی نیمکت مانند دیوگو ژوتا یا گونچالو راموس، هرگز فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکردند.

دنیل ریولو، یکی از تحلیلگران ارشد "RMC Sports" در انتقاد از رونالدو گفت: «کریستیانو یورو 2024 را برای پرتغال خراب کرد. پرتغال تیمی است که دوستش دارم و این را همیشه گفته ام، چون بازیکنان فوق العاده ای دارد. بعد از سال 2016، زمانی که آنها قهرمان یورو شدند، به شکلی باورنکردنی در دو جام جهانی و یک یوروی دیگر نتوانستند خوب نتیجه بگیرند.»

ریولو ادامه داد: «می‌دانم که کریستیانو رونالدو یک اسطوره است، اما سال‌هاست که او حق دیگر ستاره های جوان را خورده و هیچ کمکی به این تیم نمی‌کند. ما او را مقابل فرانسه دیدیم و عملا پرتغال با ده بازیکن بازی کرد. من دوست ندارم او را اینطور ببینم. رونالدو یک اسطوره است و همچنان او را ستایش می کنم، اما او مانع از پیشرفت پرتغال در یورو و رقابت های دیگر شده است.»

نظر شما