شناسهٔ خبر: 67317311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه آزادشهر:

مهم ترین شاخصه یک انتخاب اصلح ولایت پذیری و ولایت محوری فرد می باشد

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: تعداد بالای سفرهای استانی و خارجی شهید رئیسی و شب و روز نشناختن در امر خدمت به مردم از مهمترین اقدامات موثر شهید جمهور بود .

صاحب‌خبر -

مهم ترین شاخصه یک انتخاب اصلح  ولایت پذیری و ولایت محوری فرد می باشد/شهید سلیمانی و شهید رئیسی به معنای واقعی یه فرد ولایت مدار و ولایت پذیر بودند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه آزادشهر در نشست بصیرتی کارکنان این ناحیه با اشاره به  معیارهای های انتخاب فرد اصلح از نگاه مقام معظم رهبری گفت: مهم ترین شاخصه یک انتخاب اصلح  ولایت پذیری و ولایت محوری فرد می باشد، شهید سلیمانی و شهید رئیسی به معنای واقعی یه فرد ولایت مدار و ولایت پذیر بودند.

وی ادامه افزود: فعال و پرکار بودن یکی دیگر از مهمترین شاخصه های یک انتخاب اصلح می باشد؛  تعداد بالای  سفرهای استانی و خارجی  شهید رئیسی و شب و روز نشناختن در امر خدمت به مردم از مهمترین اقدامات موثر  شهید جمهور بود .

فرمانده سپاه آزادشهراظهار داشت: آگاه به مسائل و مشکلات کشور و موضوعات بین المللی یکی دیگر از مهمترین شاخصه های یک انتخاب اصلح می باشد، کسی که نتواند  برای مسائل و مشکلات کشور و مردم برنامه داشته باشد  نمی تواند یک فرد اصلح باشد .

کوهستانی خاطرنشان کرد: اعتقاد راسخ به ایستادگی  در برابر استکبار جهانی  به ویژه شیطان بزرگ آمریکا، معتقد به گفتمان  کم تر بودن هزینه مقاومت از هزینه سازش  مهم ترین  مواضعی می باشد که باید یک فرد اصلح  در عمل و رفتار خود به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما