شناسهٔ خبر: 67317287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۹۰ درصد مراجعه کنندگان در بیمارستان الغدیر پذیرش می‌شوند

مرتضی جعفری

رئیس بیمارستان انصارالغدیر بومهن با بیان ظرفیتهای موجود در این بیمارستان از پذیرش ۹۰ درصدی مراجعه کنندگان سخن گفت.

صاحب‌خبر -

دکتر انوشیروان صادقی، رئیس بیمارستان انصارالغدیر شهر بومهن در حاشیه آیین افتتاحیه بخش آی سی یو این بیمارستان، با بیان اینکه بیمارانی که در حیطه تشخیص و درمان این بیمارستان هستند نیاز به مراجعه به شهرهای دیگر را ندارند، به خبرنگاران گفت: تشخیص و درمان برخی از بیماریها نیازمند اقدامات فوق تخصصی هستند که ناچارا به شهر تهران اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد بیماران مراجعه کننده به بیمارستان پذیرش و مراحل درمان آنها آغاز می شود، اظهار داشت: در هفته اخیر سه پزشک متخصص داخلی بصورت قراردادی به جمع پزشکان بیمارستان اضافه شده و ظرفیت پذیرش بیمار افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان انصار الغدیر شهر بومهن با توضیح اینکه در هر شبانه روز تنها یک پزشک داخلی، یک پزشک جراح عمومی، یک پزشک بیهوشی و یک پزشک متخصص جراح زنان در بیمارستان حضور دارند، خاطر نشان کرد: درصورت نیاز همان پزشک باید در اتاق عمل یا اورژانس حضور پیدا کند که این امر ممکن است روند معاینه را با تاخیر مواجه کند.

صادقی ادامه داد: در صورت بروز هرگونه مشکل افراد می‌توانند برای ارائه شکایت یا بیان مساله به دفتر ریاست بیمارستان مراجعه کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما