شناسهٔ خبر: 67317237 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای شهر اصفهان:

کیلومتر صفر تا ۸ رینگ چهارم نیازمند آزادسازی ۳۰ پلاک است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در طول مسیر کیلومتر صفر تا هشت رینگ چهارم ترافیکی حدود ۳۰ پلاک تجاری و مسکونی وجود دارد که نیازمند آزادسازی است، گفت: شهرداری منطقه ۱۵ این کلان‌شهر تلاش می‌کند تا این آزادسازی‌ها به‌زودی انجام شود و برای عملیات اجرایی در اختیار معاونت عمران قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _شنبه دوم تیر_ در حاشیه بازدید کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از کیلومتر صفر تا هشت رینگ چهارم ترافیکی اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، اما آزادسازی‌هایی که در طول مسیر این رینگ قرار دارد، مشکلاتی را پدید آورده است.

وی افزود: این پروژه اتصالی بین تعداد زیادی از شهرها از جمله دولت‌آباد، خمینی‌شهر، شهر ابریشم و درچه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در کیلومتر صفر تا هشت این رینگ آزادسازی‌های بسیاری در محله‌های خاتون‌آباد و دهنو صورت گرفته است.

فلاح گفت: شهرداری منطقه ۱۵ این کلان‌شهر تلاش می‌کند تا این آزادسازی‌ها به‌زودی انجام شود و برای عملیات اجرایی در اختیار معاونت عمران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در طول این مسیر حدود ۳۰ پلاک تجاری و مسکونی وجود دارد که نیازمند آزادسازی است، ادامه داد: امیدواریم این ۳۰ پلاک تا یک ماه آینده آزادسازی شود و تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران تا پایان سال جاری به نتیجه برسد.

نظر شما