شناسهٔ خبر: 67317155 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتخاب رئیس جمهور بعدی هم تراز شهید رئیسی

استاندار کرمانشاه گفت : باید تلاش کنیم رئیس جمهور بعدی را هم در تراز شهید رئیسی انتخاب کنیم.

صاحب‌خبر -

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه درآیین افتتاحیه اولین مدرسه اتیسم استان کرمانشاه که با حضور وزیر آموزش و پرورش در محله دولت آباد کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به دستگاه تعلیم و تربیت به ویژه در مناطق کم برخوردار، گفت : رویکرد دولت آیت الله رئیسی همواره بر توجه ویژه به دستگاه تعلیم و تربیت بود، چرا که این دولت اعتقاد دارد آینده کشور به آنچه امروز در دستگاه تعلیم و تربیت می‌گذرد وابسته است.

وی با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی همواره توجهی ویژه به آموزش و پرورش داشته، گفت: اعتبارات اختصاص داده شده به دستگاه تعلیم و تربیت در دولت آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه ۱۰ برابر شده که این نشان از توجه ویژه دولت آیت اله رئیسی به نظام تعلیم و تربیت دارد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: این روند رو به رشد تخصیص اعتبارات به دستگاه تعلیم و تربیت نویدبخش آینده بهتری جهت تربیت نسل آتی خواهد بود.

 صحرایی با بیان اینکه در دولت شهید رئیسی در کنار توجه به توسعه فضا‌های آموزشی، توجه به معلمین نیز در برنامه قرار داشت، گفت: از حدود ۱.۵ ماه گذشته به تدبیر وزیر آموزش و پرورش یکی از طرح‌های راکد استان کرمانشاه در حوزه ساخت و ساز خوابگاه دانشجویی فعال شده و قرار است این خوابگاه ۳۶۰ نفره دانشجو معلمان استان ظرف دو ماه آتی تحویل شود تا دانشجومعلمان در فضایی امن ساکن شوند.

استاندار کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: دولت آیت الله رئیسی در استان کرمانشاه تا آخرین لحظه‌ای که توفیق خدمت داشته باشد، با انگیزه و توان بالا در استان خدمت و در راستای اعتلای استان تلاش خواهد کرد.

وی اشاره‌ای هم به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری داشت و گفت: همه ما تجربه یک رئیس جمهور صادق، خدمتگزار و مغتنم را داشته‌ایم و باید تلاش کنیم رئیس جمهور بعدی را هم در تراز شهید رئیسی انتخاب کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد، در سایه حضور گسترده مردم در انتخابات هشتم تیر شاهد انتخاب یک چهره توانمند و خدمتگزار به عنوان رئیس جمهور منتخب باشیم .

نظر شما