شناسهٔ خبر: 67316790 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست ریاست جمهوری:

ساخت نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد گذشت

سرپرست ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مسکن ۶ ماهه ساخته نمی‌شود، گفت: ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد فراتر رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد مخبر در حاشیه افتاح‌های پروژه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به موضوع ساخت مسکن در دولت سیزدهم اشاره و اظهار کرد: رئیس جمهور دولت سیزدهم با وجود سرزنش‌ها اجرای قانون جهش تولید مسکن را جز یکی از اولویت‌های دولت خود پیگیری کرد و با موضعی که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن گرفت از انتقادها و اظهارنظرها دلخور نشد و کار را دنبال کرد.

وی افزود: در مجلس مصوب شده بود که سالانه یک میلیون واحد مسکونی احداث شود. رئیس جمهور نیز اعلام کرد که مصوبه مجلس را دنبال می‌کند اگرچه برخی اظهارنظر کردند که این کار شدنی نیست.

سرپرست ریاست جمهوری تصریح کرد: هم‌اکنون با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور کرده است که در قالب احداث واحدها و واگذاری زمین به مردم در حال اجراست. قطعاً این کار در دولت بعدی ادامه خواهد یافت.

مخبر در بخشی از سخنان خود عنوان کرد: خانه‌ای که می‌خواهد ساخته شود ۶ ماهه ساخته نمی‌شود و این موضوع باید مورد توجه باشد.

نظر شما