شناسهٔ خبر: 67316697 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازگشت اولیویا کولمن به فصل دوم «مدیر شب»

اولیویا کولمن برای فصل دوم سریال «مدیر شب» بازگشته است و بار دیگر در نقش آنجلا بور (افسر اطلاعاتی) بازی می کند. اولیویا کولمن برای فصل دوم سریال «مدیر شب» بازگشته است و بار دیگر در نقش آنجلا بور (افسر اطلاعاتی) بازی می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در فصل جدید این سریال آلیستر پیتری در نقش سندی لانگ بورن، داگلاس هاج در نقش رکس میهو، مایکل ناردون در نقش فریسکی و نوآ جوپ در نقش دنی روپر بازی می‌کنند.

ورایتی نوشت که فصل جدید، که هشت سال پس از پایان فصل اول پخش می‌شود، در بریتانیا از BBC One و BBC iPlayer و در سراسر جهان خارج از بریتانیا (از جمله ایالات متحده) از Prime Video آمازون پخش شود.

پیش از این اسامی بازیگرانی چون دیگو کالوا، کامیلا مورونه، ایندیرا وارما، پل چاهیدی و هیلی اسکوایرز به عنوان بازیگران این فصل از سریال اعلام شده بود. 

جزئیات داستان مخفی نگه داشته شده اما بازگشت چندین بازیگر که در فصل یک سریال حضور داشتند، نشان می دهد که داستان ناتمامی از آن فصل باقی مانده است. 

فصل اول «مدیر شب» برنده جایزه گلدن گلوب برای اولیویا کلمن (بهترین بازیگر نقش مکمل زن)، تام هیدلستون (بهترین بازیگر مرد در یک سریال محدود یا فیلم تلویزیونی) و هیو لری (بهترین بازیگر نقش مکمل مرد) شد. بنا بر گزارش بی بی سی، این سریال یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی در سال 2016 در بریتانیا است.

انتهای پیام/

نظر شما