شناسهٔ خبر: 67316681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مهابادی در رادار ۳ تیم مطرح لیگ دسته اولی

داوود مهابادی مورد توجه ۳ تیم مطرح لیگ دسته اولی برای نشستن روی نیمکت آن‌ها قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال ایران در‌حالی به پایان رسید که برخی تیم‌ها از صعود بازماندند و برخی دیگر سقوط کردند تا مسئولان آنها در اندیشه تغییرات برآیند.

تیم‌ فجرشهیدسپاسی شیراز در حالی‌که فاصله بسیار کمی تا بازگشت به لیگ برتر فوتبال داشت تنها به خاطر تفاضل گل کمتر قافیه را به چادرملو اردکان باخت و این فرصت طلایی را از دست داد. 

گفته می‌شود مسئولان این باشگاه به دنبال تقویت تیمشان در فصل آینده و تغییرات در کادرفنی نماینده شیراز هستند.

دیگر تیمی که تلاش زیادی برای بازگشت به لیگ برتر کرد سایپا بود که باوجود تغییرات مدیریتی در این امر ناکام بود تا خودروسازان نارنچی‌پوش نیز به فکر تغییرات روی نیمکت تیمشان بیفتند.

اما پیکان تهران تیمی بود که از لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد و تغییرات در کادرفنی این تیم هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد چه بسا اینکه گفته می‌شود عنایتی هم تمایل چندانی به کار کردن در لیگ پایین‌تر ندارد.

داوود مهابادی، مربی کارکشته و باتجربه که سابقه خوبی هم در فوتبال ایران و کارکردن در تیم‌های مطرح دارد مورد توجه مسئولان این ۳ باشگاه قرار گرفته و طرفین مذاکرات مقدماتی را هم در اینخصوص داشته‌اند و حتی گفته می‌شود تا حدود زیادی به نیمکت سایپا نزدیک شده است.

بازیکن سابق استقلال در کارنامه مربیگری صعود به لیگ برتر با گهر درود و حضور در پلی آف با تیم مس سرچشمه در کارنامه دارد. این مربی با سابقه و با اخلاق پیش‌تر هدایت فجرسپاسی، شاهین بوشهر، پاس همدان، آلومینیوم اراک و راه آهن را نیز تجربه کرده است.

در هرحال باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی برای نیمکت این ۳ تیم ریشه‌دار و قدیمی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما