شناسهٔ خبر: 67316624 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بانی فیلم | لینک خبر

تاکید رئیس سازمان سینمایی بر حمایت جدی از تولید فیلم‌های تجربی

صاحب‌خبر -

رئیس سازمان سینمایی کشور از حمایت جدی سازمان سینمایی در تولید فیلم‌های تجربی در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی در جمع مدیران ستادی سازمان با اشاره «تدوین کلان برنامه‌های سازمان سینمایی در سال 1403» گفت: اجرای بخشی از برنامه‌های مدون سازمان در سالجاری آغاز شده و بخشی دیگر به طور طبیعی به دولت آینده محول خواهد شد.
وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های سازمان سینمایی حمایت جدی و همه جانبه از تولید فیلم‌های سینمایی تجربی است که این ماموریت پیش از این در بنیاد سینمایی فارابی تعریف شده بود ولی با توجه به تقسیم ماموریت‌ها در سال جدید تاسیس بنیاد پویانمایی و انتقال مسئولیت این حوزه از مرکز گسترش به بنیاد، ماموریت حمایت از فیلم‌های سینمایی تجربی به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی واگذار شده است و علاقمندان می‌توانند برای تولید فیلم‌های تجربی به این مرکز مراجعه کنند.
وی با اشاره به رویکرد تازه سازمان سینمایی در تولید آثار سینمایی تجربی گفت: این تصمیم بستر جدیدی را برای تقویت جریان سینمای تجربی فراهم خواهد آورد و یکی از دغدغه‌های سازمان سینمایی در این دوره، حمایت از سینماگران تجربی در تهران و شهرستان‌ها بوده است.

نظر شما