شناسهٔ خبر: 67316429 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تکرار مدال برنز محمد رهبری در شمشیربازی قهرمانی آسیا - اکونیوز

اقتصاد ایران: محمد رهبری به مدال نقره ار مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا رسید.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا از امروز (شنبه - 2 تیر) با برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه اپه بانوان و سابر مردان در کویت آغاز شد.

 

در اسلحه سابر مردان و در پایان دور گروهی و رقابت‌های حذفی، سه نماینده کشورمان به مرحله حذفی و جدول 64 نفره صعود کردند.

براساس این گزارش، در جدول 64 نفره محمد فتوحی 15 بر 14 عادل المطیری از عربستان را شکست داد و فرزاد باهر، محمد رهبری و علی پاکدامن استراحت داشتند.

در جدول 32 نفره محمد فتوحی از ایران 15 بر 14 کنتو یوشیدا از ژاپن را شکست داد، فرزاد باهر 15 بر 6 احمد از عربستان را مغلوب کرد، محمد رهبری 15 بر 8 کورال بیکولی از قزاقستان را از پیش رو برداشت و علی پاکدامن از ایران 15 بر 2 احمد العماوی از اردن را مغلوب کرد.

در جدول 16 نفره علی پاکدامن و محمد رهبری برابر هم قرار گرفتند که در نهایت محمد رهبری با نتیجه 15 بر 9 پیروز شد.

محمد فتوحی و فرزاد باهر نیز به ترتیب مائو کوکوبو از ژاپن و تین لو از هنگ‌کنگ را با نتایج 15 بر 14 و 15 بر 13 از پیش رو برداشتند.

همچنین در جدول هشت نفره مرحله یک چهارم نهایی محمد رهبری بار دیگر برابر حریفی از ایران قرار گرفت و با نتیجه 15 بر 12 فرزاد باهر ارسباران را از پیش رو برداشت و مدال برنز خود را قطعی کرد.

رهبری در نیمه نهایی به مصاف «اوه» شمشیرباز مطرح جهان رفت و با متحمل شدن شکست برابر این ورزشکار اهل کره جنوبی از صعود به فینال بازماند و به مدال برنز مشترک این رقابت‌ها دست یافت. وی در دوره پیشین این مسابقات نیز صاحب مدال برنز شده بود.

رنکینگ شمشیربازان ایران به شرح زیر است:

* محمد رهبری: رده 3 
* فرزاد باهر ارسباران: رده 5
* محمد فتوحی: رده 7
* علی پاکدامن: رده 11 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما