شناسهٔ خبر: 67316312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در اجتماع حامیان دکتر پزشکیان در شیراز مطرح شد؛

فارس همواره پیام آور آزادی، انسانیت و عدالت برای همه مردم بوده است

در اجتماع حامیان دکتر پزشکیان در شیراز مطرح شد؛ رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان فارس گفت: ورود و حضور دکتر پزشکیان در استان فارس و در جوار حرم احمدبن موسی (ع)، عرفا و مشاهیر حافظ و سعدی و سرزمین مهد تمدن کهن گرامی می داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا،  سید عبدالرزاق موسوی همزمان با حضور دکتر مسعود پزشکیان در شیراز ضمن خیر مقدم به مردم و نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان، استانداران اسبق و سابق فارس مهندس افشانی، رحیمی، انصاری و... عنوان کرد: شیراز شهر مسالمت آمیز ادیان و مردمان است.

وی افزود: ستادهای مختلف دکتر پزشکان اعم از ستاد اقلام و ایلات، ستاد مردمی، ستاد امید و ستاد مرکزی استان و شهرستان ها تشکر می کنم که در این مدت تلاش زیادی داشتند.

موسوی خاطرنشان کرد: انتظار بود که دکتر پزشکیان سفر خود را همچون آقای خاتمی از این استان شروع می کردند چون این استان پیام آور آزادی، انسانیت و عدالت برای همه مردم بوده است.

رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان فارس افزود: به امید پیروزی در 8 تیرماه و نمایش باشکوهی همچون دوم خرداد ماه به پای صندوق رای خواهیم رفت.

نمایندجامعه دانشجویی نیز در این مراسم گفت: قول دهید برابری سرلوحه کار باشد و در این پیمان که می بندیم متعهد شوید که بدون تعارف با کسانی که شما را انتخاب کردند روراست و شفاف باشید.

فارس همواره پیام آور آزادی، انسانیت و عدالت برای همه مردم بوده است

وی افزود: در انتخاب کابینه برابری عدالت ومردم مورد توجه باشد و مقابل گروهی که سنگ اندازی می کنند ایستادگی کنید.

به گفته این دانشجو شما می توانید پیروز باشید اگر که با صداقت بیشتر مقابل کسانی که تورم و  اقتصاد را نشانه رفته اند ایستادگی کنید.

نماینده جامعه دانشجویی  بیان کرد: آقای پزشکبیان رئیس جمهور آینده ایران بدانید که نان روز بروز از سفره ایرانیان جمع می شود و این موضوع جز راه تعامل با جهان و رفع تحریم میسر نیست.

وی بیان کرد: توقع داریم علاوه بر برجام به تعیین تکلیف ورود به بازارهای جهانی اقدام کنید و ما دانشجویان می آییم و امروز مردم ایران رئیس جمهور تعیین می کنند، بمان که ایران بماند و فرزندان ایران هم بمانند.

انتهای پیام/

نظر شما