شناسهٔ خبر: 67316286 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پزشکیان:

هرگز زیر بار حرف زور نخواهم رفت/ آمده‌ام تا صدای شما باشم

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هرگز زیر بار حرف زور نخواهم رفت، گفت: آمده ام که صدای شما باشم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان عصر شنبه در سفر خود به استان فارس پس از حضور در گلزار شهدای شیراز و زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) در سالن ورزشی شهید دستغیب حضور یافت.

پزشکیان گفت: من آمده‌ام که صدای شما و گوش شما باشم و به قول شما قول می‌دهم به فکر زنان، دختران، دانشجویان، کشاورزان، اقوام و طوایف باشم.

وی افزود: من اینجا قول خواهم داد که هرگز زیر بار زور نخواهم رفت و بی‌عدالتی و تبعیض را نخواهم پذیرفت. تلاش خواهم کرد فارس که زمانی امپراطوری باستان بود و میراث‌دار فرهنگ عظیم کورش است را سربلند کنم.

پزشکیان ادامه داد: می‌توانیم تمام اشتباهات گذشته را دست به دست هم حل کنیم و سیلی به راه خواهیم انداخت که هیچکس را یارای مقابله با آن نباشد من فریاد جوانان خواهم شد و آینده را که پشتوانه آن امپراطوری قدرتمند است خواهیم ساخت.

وی با بیان اینکه اینجا قول می‌دهم بی‌عدالتی و تبعیض را نخواهم پذیرفت، اضافه کرد: من قول می‌دهم صدای بی صداها، محرومان و مظلومان، روستاییان، ایلات و طوایف و عشایر، پیران و جوانان باشم.

نظر شما