شناسهٔ خبر: 67316280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در سفر وزیر ورزش و جوانان به کردستان چه گذشت؟!+فیلم

دستاورد وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کردستان، تنها افتتاح استخر بازسازی‌ شده با عمر بیش از ۳۰ ساله و بازدید از پروژه نیمه تمام ۱۹ ساله بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز در حالی به استان کردستان سفر کرد که تنها دستاوردش افتتاح استخر بازسازی‌ شده با عمر بیش از 30 ساله بود. وی در ادامه سلسه بازدیدهای میدانی وزرای دولت سابق، از ورزشگاه شش هزار نفری 22 گولان این شهر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه نیمه تمام قرار گرفت.

هاشمی در این بازدید با تأکید بر تسریع در رفع مشکلات این پروژه اظهار داشت: از طریق شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی مشکلات این مجموعه پیگیری و برای مرتفع کردن آن اقدامات اساسی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: اتمام ورزشگاه شش هزار نفری 22 گولان سنندج یکی از دغدغه‌های مسئولان استانی و کشوری است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: پیشنهاد ما این است پس از رفع مشکلات و موانع این سالن مجهز و پیشرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان کردستان از طریق قانون ماده 88 به مستأجر بخش خصوصی و یا از طریق قانون ماده 27 به سرمایه‌گذار این بخش واگذار شود.

به گزارش تسنیم؛ کلنگ احداث ورزشگاه 6 هزار نفری 22 گولان سنندج از سال 84 به زمین زده شده اما تاکنون بعد از گذشت 19 سال به صورت کامل به اتمام نرسیده است. در چند سال اخیر، دولتمردان و متولیان حوزه ورزش استان به بهانه‌های مختلف از این پروژه نیمه‌تمام بازدید کرده و چندین بار آن را افتتاح کرده‌اند و عکس و فیلم‌های یادگاری از خود به جا گذاشته‌اند!

سالن شش هزار نفری 22 گولان سنندج دارای 10 هزار مترمربع زیربنا سازه و 50 هزار مترمربع محوطه و پارکینگ اختصاصی بوده و شامل قسمت‌هایی همچون سکوی تماشاچیان، سالن رختکن مربیان، سالن رختکن ورزشکاران، زمین استاندارد مسابقات با سطح بین‌المللی، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی عمومی و اختصاصی، تابلو نمایش (اسنوبرد) و مجهز به کفپوش از جنس مرغوب پارکت چوبی است. به گفته مسئولان، اعتبار هزینه شده برای ساخت سالن 6 هزار نفری سنندج نزدیک به 73 میلیارد تومان است که از منابع ملی و استانی تأمین شده است.

.

انتهای پیام/481/

نظر شما