شناسهٔ خبر: 67316224 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در سفر به استان فارس؛

پزشکیان: شیراز را به جایگاه واقعی می‌رسانم/مشکلات را با کمک هم حل خواهیم کرد

شیراز- ایرنا- مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تلاش خواهم کرد شیراز و فارس را که زمانی محل امپراتوری در ایران قدیم بود به جایگاه واقعی‌اش برسانم چرا که ملتی که از گذشته خود بی‌خبر باشد قادر به تامین آینده خود نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود پزشکیان عصر شنبه - دوم تیرماه - با حضور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز ضمن درود به روح شهید دستغیب و شهید دوران و محمد بهمن بیگی، اظهار داشت: ما سیلی به راه خواهیم انداخت که هیچ مانعی نتواند در مقابل آن مقاومت کند، ما یعنی عشایر، عرب، لر، ترک، قشقایی، فارس و همه اقوام ایرانی.

وی با تاکید بر اینکه باید به گذشته خود افتخار کنیم و آینده را پرقدرت بسازیم که این امری شدنی است، ضمن اظهار شرمندگی از این همه شور و شوق حامیان خود اضافه کرد: من هم مانند شما هستم و آمده ام تا در انتخابات شرکت کنم و گوش و صدای شما باشم.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که تاریخ را نشناسیم نمی‌توانیم آینده را بسازیم، گفت: دست در دست هم مشکلات را حل خواهیم کرد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: قول می دهم به فکر زنان، جوانان، دانشجویان، کشاورزان، اقوام و همه و همه باشم و به هیچ وجه زیر بار زور، تبعیض و بی عدالتی نروم.

پزشکیان یادآورشد: تلاش خواهم کرد شیراز و فارس را که زمانی محل امپراتوری در ایران قدیم بود به جایگاه واقعی اش برسانم چرا که ملتی که از گذشته خود بی خبر باشد آینده خود را نمی تواند تامین کند و شما میراث دار کوروش هستید.

وی همچنین گفت: دیروز در مناظره یکی از آقایان گفت که من نمی گذارم شما رئیس جمهور شوید، اما من میخواهم از این تریبون اعلام کنم که این مردم هستند که انتخاب می‌کنند چه کسی رئیس جمهور شود و شما کاره ای نیستید، من در مقابل همه این زورگویی ها خواهم ایستاد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه من صدای بی صدایان، محرومان، مظلومان، افتادگان، روستائیان و همه اقوام خواهم بود، مطمئن باشید، اضافه کرد: امید است در روز هشتم تیرماه با حضور در صحنه بتوانیم جشن پیروزی بگیریم.

در حین سخنرانی پزشکیان جمعیت یکصدا شعار این همه لشکر آمده به عشق دکتر آمده را سردادند .

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که بعدازظهر امروز - شنبه دوم تیرماه - به استان فارس سفر کرده بود بخشی از برنامه های خود را به زیارت حرم شاهچراغ (ع)، ادای احترام و قرائت فاتحه بر مزار شهدا و حضور در ورزشگاه شهید دستغیب اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

نظر شما