شناسهٔ خبر: 67316156 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۴۰۰ هزار جلد کتاب برای آشنایی کودکان با سیره امام رضا(ع) منت... -

اقتصاد ایران: مشهد- معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت:۴۰۰ هزار جلد کتاب برای آشنایی کودکان با سیره امام رضا(ع) منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد اظهار کرد: حرم مطهر رضوی در راستای ترویج فرهنگ رضوی و آشنا کردن کودکان با سیره و آموزه‌های امام هشتم (ع)، کتابهای، مهمان امام رضا (ع) و آفتاب خراسان ویژه کودکان را، در تیراژ ۴۰۰ هزار جلد، چاپ و توزیع کرده است.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: این کتاب‌ها که به قلم نویسندگان برجسته و با تصویرگری جذاب منتشر شده‌اند، دربرگیرنده داستان‌هایی از زندگی و آموزه‌های امام رضا (ع) هستند که به زبانی ساده و کودکانه، برای مخاطبان این گروه سنی روایت شده‌اند.

وی اضافه کرد: کتاب مهمان امام رضا به قلم مرتضی دانشمند و تصویرگری طیبه توسلی، مجموعه داستان‌های مصور برای کودکان است که از مجموعه کتاب‌های رهنمای کودک بوده و به روایت پنج قصه از زندگانی امام رضا (ع) می‌پردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌نژاد ادامه داد: کتاب آفتاب خراسان نیز شامل ۵ قصه از امام رضا (ع) برای کودکان است که در خلال داستان‌ها، کودک با گوشه‌ای از رفتار و خصوصیات امام هشتم (ع)، آشنا می‌شود.

وی بیان کرد: این کتاب‌ها در رواق کودک، رواق کتاب، کتابخانه مرکزی حرم مطهر، صحن‌ها و ورودی‌های حرم مطهر توسط خادمان حرم، توزیع می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در پایان، گفت: امیدواریم با توزیع این کتاب‌ها، گامی در جهت آشنایی نسل نو با سیره و آموزه‌های امام رضا (ع) برداشته باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما