شناسهٔ خبر: 67316071 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

واکنش قالیباف به اظهارات در مورد نقش او در عدم احیای برجام: پررو‌ها ما یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت می‌فروشیم

قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع هوادارن خود در قزوین در واکنش به اظهارات در مورد نقش او در عدم احیای برجام گفت: امروز یکی گفت نگذاشتند؛ رئیس جمهور مسئولیت و قدرت دارد چرا بهانه تراشی می‌کنید. اگر نگذاشتند کار کنید چرا وقتی که رئیس جمهور بودید اعلام نکردید و معرفی نکردید چه کسانی نگذاشتند. مردم باید جور بی‌عرضگی و بی تدبیری ما را تحمل کنند بعد با پررویی بهانه بیاوریم که نگذاشتند کار کنیم؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قالیباف ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جمع هوادارن خود در قزوین در واکنش  به اظهارات در مورد نقش او در عدم احیای برجام گفت: امروز یکی گفت نگذاشتند؛ رئیس جمهور مسئولیت و قدرت دارد چرا بهانه تراشی می کنید. اگر نگذاشتند کار کنید چرا  وقتی که رئیس جمهور بودید اعلام نکردید و معرفی نکردید چه کسانی نگذاشتند. مردم باید جور بی‌عرضگی و بی تدبیری ما را تحمل کنند بعد با پررویی بهانه بیاوریم که نگذاشتند کار کنیم؟
 
بخشهایی از اظهارات وی به شرح زیر است:
 
در شورای عالی امنیت ملی با مسئولیت روحانی بنا شد یک قانونی درباره برجام در مجلس پیگیری شود.
 
 رهبری درباره قانون ملی راهبردی  فرمودند که کشور را از بلاتکلیفی درآورد.
 
آقای روحانی! می گفتید اگر پروتکل الحاقی را لغو کنیم جنگ می شود؛ [قانون اقدام راهبری] تصویب شد و لغو کردیم آیا جنگ شد؟
 
غنی سازی را 20 کردیم آیا جنگ شد؟ غنی سازی را 60 درصد کردیم جنگ شد؟این باعث شد آنها بپذیرند و وارد گفتگو با ما شوند.
 
 آن روزهایی که شما این را پذیرفتید فقط 300 هزار بشکه نفت صادر می کردید در دولت سیزدهم و مجلس یازدهم یک میلیون و 500 هزار بشکه نفت روزانه صادر شد.
 
آقای روحانی! روز خروج ترامپ از برجام مصاحبه کردید یک هفته فرصت می‌دهید. یک هفته، یک ماه و چند ماه فرصت دادید بعد چه کار کردید؟ چرا کشور را بلاتکلیف گذاشتید؟ 
 
امروز یکی گفت نگذاشتند؛ رئیس جمهور مسئولیت و قدرت دارد چرا بهانه تراشی می کنید. اگر نگذاشتند کار کنید چرا  وقتی که رئیس جمهور بودید اعلام نکردید و معرفی نکردید چه کسانی نگذاشتند. 
 
مردم باید جور بی‌عرضگی و بی تدبیری ما را تحمل کنند بعد با پررویی بهانه بیاوریم که نگذاشتند کار کنیم؟
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما