شناسهٔ خبر: 67316007 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سوسک‌ها و رطوبت خانه ما را در محله انگشت نما کرده بود/خواستگار دخترم به خاطر شرایط خانه ما نیامده برگشت

بانوی کم برخوردار البرزی که به واسطه فقر مالی و درگذشت همسرش توان مرمت خانه اش را نداشت، گفت: خانه ما سال‌ها بود که نیاز به بازسازی داشت و آن‌قدر وضعیتش بد بود که خواستگار دخترم با مشاهده آن، نیامده برگشت.

صاحب‌خبر -

بانوی کم برخوردار در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از البرز اظهار داشت: با این که محله ما، محله محرومی است و اغلب خانه‌ها فرسوده هستند، اما وضعیت خانه ما به اندازه‌ای بد بود که در تمام محل انگشت نما شده بودیم.

سوسک‌ها و رطوبت خانه ما را در محله انگشت نما کرده بود/خواستگار دخترم به خاطر شرایط خانه ما نیامده برگشت

وی با بیان اینکه نم دیوارخانه ما، خانه همسایه را هم متأثر کرده بود و ما توان بازسازی خانه او را نداشتیم، گفت: رطوبت خانه ما به خانه همسایه آسیب رسانده بود و او قصد داشت از ما شکایت کند و در این شرایط نمی‌دانستم که چه کار باید کرد.

وی با بیان اینکه با راهنمایی یکی از معتمدین محلی از طریق مسجد محله با گروه‌های جهادی آشنا شدم، افزود: گروه‌های جهادی در دو هفته نه تنها خانه ما را بازسازی کردند که دیوار تخریب شده خانه همسایه را نیز بازسازی کردند.

این بانوی البرزی عنوان کرد: خانه ما پس بازسازی آن‌قدر تغییر کرد که با کلمات قابل توصیف نیست.

وی بیان داشت: گروه‌های جهادی علاوه بر نوسازی خانه ما و تامین برخی اقلام زندگی، جهیزیه دخترم را نیز تامین کردند و طی مراسم جشن ازدواج آسان، زمینه ازدواج او با پسر یکی از اقوام را فراهم آوردند.

وی خاطر نشان کرد: باحمایت گروه‌های جهادی یک وام اشتغالزایی از بسیج سازندگی گرفته ام که همین مسأله بستر ساز اشتغالزایی و درآمدزایی من و دو فرزند مجردم در خانه شده است.

نظر شما