شناسهٔ خبر: 67315494 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری ۵۹ هزار و ۴۴۸ دادگاه برخط در خراسان جنوبی

۵۹هزار و ۴۴۸ دادگاه برخط از ابتدای سال تاکنون در خراسان جنوبی برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مختاری معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان در گردهمایی بصیرتی، حقوقی مشارکت مردمی، اقتدار ملی، عدالت عمومی با اشاره به برقراری ۵۹ هزار و ۴۴۸ دادگاه برخط از ابتدای سال تاکنون در خراسان جنوبی گفت: در این مدت ۱۲۷ دادگاه علنی نیز برگزار شده که عموم مردم و اساتید حضور داشتند.

 وی با بیان اینکه جلوگیری از اطاله دادرسی و تسریع در روند رسیدگی از جمله مزایای دادگاه‌های بر خط است، افزود: ۱۰۰درصد مزایده‌های شعب اجرای احکام به صورت الکترونیکی با قابلیت حضور افراد از سراسر کشور برگزار شده است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌های قضایی نیز بین ۲۰ تا یک ماه تعیین وقت می‌شود، بیان کرد: سال گذشته در راستای حمایت از تولید، ۴ کارخانه تعطیل راه اندازی شد و ۴۰۰ کارگر مشغول کار شدند، همچنین از بیکاری هزار و ۵۰۰ کارگر که مشکلات بانکی داشتند جلوگیری شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان نیز در این گردهمایی با اشاره به اینکه از صدر اسلام تاکنون دشمنان سعی در ضربه زدن به اسلام را داشتند گفت: امروز ایران اسلامی دهکده جهانی را به چالش کشیده و اکنون با اقتدار در تمامی عرصه‌ها در دنیا می‌درخشد.

حجت الاسلام کمالی به ترور شخصیت‌ها در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان با این ترور‌ها ضعف خود را نشان دادند و اکنون نیز با جنگ در غزه شاهد تضعیف رژیم صهیونسیتی در جهان هستیم. 

وی با اشاره به تشییع رئیس جمهور شهید و حضور ۹۰کشور دنیا گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیداری اسلامی در دنیا شکل گرفته است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان همچنین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشتم تیر را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.

نظر شما