شناسهٔ خبر: 67315260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

چهره شاخص فرهنگی بسیج استان بوشهر انتخاب شد

«علیرضا عابدی»از فرهنگیان برجسته شهرستان دیّر به عنوان چهره شاخص فرهنگی بسیج استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

چهره شاخص فرهنگی بسیج استان بوشهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر،«علیرضا عابدی»، از فرهنگیان برجسته شهرستان دیّر، به خاطر فعالیت‌های درخشان فرهنگی‌هنری وی در سال گذشته به عنوان چهره شاخص فرهنگی بسیج استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد و در آیین تجلیل از منتخبین فعال جبهه فرهنگی هنری بسیج استان تجلیل شد.

 به مناسبت این انتخاب شایسته، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با ارسال لوح سپاس و تندیس از زحمات و تلاش‌های ایشان تقدیر کرد. این انتخاب نشان‌دهنده تلاش‌ها و خدمات بی‌نظیر ایشان در حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرستان دیّر و استان بوشهر است.

چهره شاخص فرهنگی بسیج استان بوشهر معرفی شد

 «علیرضا عابدی»، با یک رزومه برجسته و درخشان، از چهره‌های شناخته‌شده و تأثیرگذار در زمینه فرهنگی و دفاع مقدس است. برخی از فعالیت‌ها و دستاوردهای وی عبارتند از:

دانشجوی دوره دکتری جامعه‌شناسی: علیرضا عابدی در حال حاضر در مقطع دکتری جامعه‌شناسی مشغول به تحصیل است.

مدیر و موسس مرکز آرشیو و اسناد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان دیّر: او از سال ۱۳۹۳ تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار اثر و سند از شهدا، ایثارگران و رزمندگان شهرستان دیّر را جمع‌آوری و طبقه‌بندی کرده است.

 مولف ۲۵ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس شهرستان دیّر: او تا کنون ۲۵ کتاب در زمینه دفاع مقدس شهرستان دیّر به تألیف رسانده است.

 مبلغ فرهنگی شبکه روشنگران فرهنگی بسیج شهرستان دیّر: عابدی به عنوان مبلغ فرهنگی در شبکه روشنگران فرهنگی بسیج فعالیت دارد.

 مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج شهرستان دیّر: او همچنین مدیر کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج شهرستان دیّر است.

 مسئول کمیته خادم الشهداء شهرستان دیّر: عابدی مسئولیت کمیته خادم الشهداء شهرستان دیّر را نیز بر عهده دارد.

 موسس و مسئول گروه جهادی خادم الشهداء شهرستان دیّر: او موسس و مسئول گروه جهادی خادم الشهداء شهرستان دیّر است.

عضو هیئت موسس مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) شهرستان دیّر: عابدی از اعضای هیئت موسس مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) شهرستان دیّر است.

 فرهنگی و عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان دیّر: او نیز در شورای آموزش و پرورش شهرستان دیّر فعالیت دارد.

مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج شهرستان دیّر: عابدی مسئولیت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج شهرستان دیّر را نیز بر عهده دارد.

انتخاب «علیرضا عابدی» به عنوان چهره شاخص فرهنگی بسیج استان بوشهر، نشانه‌ای از قدردانی از تلاش‌های مستمر و بی‌وقفه او در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و آموزشی است.

 

انتهای خبر/

نظر شما