شناسهٔ خبر: 67315246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان؛

توقف ایران مقابل برزیل

تیم هندبال جوانان دختر ایران مقابل برزیل نتیجه را واگذار کرد و راهی مرحله پرزیدنت کاپ شد.

صاحب‌خبر -

توقف دختران ایران مقابل برزیل
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال جوانان دختر ایران عصر امروز، مقابل طلایی‌پوشان برزیل به میدان رفت که علی رغم بازی خوب و نتیجه نزدیک در نیمه اول در پایان این دیدار را واگذار کرد.

در ابتدای این دیدار بازی خوب ملی‌پوشان دختر کاملا مشهود بود تا جاییکه با نتیجه ۳-۱ از حریف قدرتمند خود برزیل جلو افتادند. بازی خوب ملی‌پوشان کشورمان خصوصا در خط حمله در مقایسه با دو بازی قبل کاملا مشهود بود و پایان نیمه اول با نتیجه نزدیک ۱۰-۱۱ به سود حریف پایان یافت.
شهرزاد نصوحی، کاپیتان تیم ملی، نسترن کودزری فراهانی و فاطمه مریخ گلزنان تیم ایران در نیمه اول بودند، اما در نیمه دوم برعکس نیمه اول تیم ایران عملکرد خوبی نداشت و تیم ملی برزیل فاصله را بیشتر کرد و نهایتا در پایان ۲۲ - ۳۰ برنده شد.

با پایان مسابقات مرحله مقدماتی در گروه A، تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران با پایان دور گروهی در گروه یک مرحله پرزیدنت کاپ قرار گرفت و با تیم‌های برزیل، تونس و شیلی، تیم‌های سوم و چهارم گروه B، همگروه شد. البته تیم ایران با برزیل بازی نخواهد کرد و نتیجه دور مقدماتی محاسبه خواهد شد.

ملی‌پوشان کشورمان فردا در مرحله پرزیدنت کاپ با تونس، تیم سوم گروه B مقدماتی بازی می‌کنند و سه‌شنبه، ۵ تیر، با شیلی مصاف خواهند کرد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی در حال برگزاری است.

نظر شما