شناسهٔ خبر: 67315222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وقتی دانش آموزان پای کار آمدند ؛

طراحی و اجرای سیستم گرمایشی موتورخانه مدرسه با کمک دانش آموزان

دانش آموزان هنرستان فنی شهید مدرس شیراز موفق به طراحی و اجرای سیستم گرمایشی موتورخانه در فضای کارگاهی آموزشگاه خود شدند.

صاحب‌خبر -

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس گفت: این طرح برای نخستین بار در سطح مدارس جنوب کشور به صورت کامل توسط هنرجویان رشته تاسیسات و با راهنمایی مدرسان و هنرآموزان این هنرستان طراحی و اجرا شده است.
شهربانو حاصلی افزود: طرح سیستم گرمایشی موتورخانه با صرف ۲۵۰ میلیون تومان هزینه در فضایی به مساحت ۵۰۰ مترمربع اجرا شده است.
قریشی نژاد، مدیر هنرستان شهید مدرس شیراز نیز گفت: اجرای واحد‌های آموزشی کتاب‌های درسی به صورت عملیاتی و کارگاهی از اهداف راه‌اندازی سیستم گرمایشی موتورخانه این هنرستان بوده است.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح زمینه آشنایی هنرجویان با تاسیسات جدید گرمایشی ساختمان را هم فراهم کرده است، گفت: طرح سیستم گرمایشی موتورخانه که در حال حاضر با هدف آموزش هنرجویان عملیاتی شده است، در مراحل بعد به کمک دانش آموزان این هنرستان برای تامین گرمایش ساختمان اداری و کلاس‌ها اجرا خواهد شد.

<div id="video-display-embed-code_11240883"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265803/11240883?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما