شناسهٔ خبر: 67315060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری پنجمین دوره مشاعره علوی در بوشهر

پنجمین دوره مشاعره علوی به مناسبت دهه امامت و ولایت باحضور جمعی هنر دوستان در بوشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر شهرستان بوشهر و دبیر مشاعره علوی استان بوشهر گفت: براساس فراخوان اعلام شده برای این دوره از مشاعره علوی ۲۰ نفر شرکت کرده‌اند که به ۵ گروه تقسیم شدند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز گفت: در دوره‌های متعدد برگزار شده، حضور کودکان و نوجوانان یک حضور امید بخش و نوید بخش برای حفظ اعتلای فرهنگ ادبیات دینی بوده است.
سمیه رسولی افزود: اشاعه فرهنگ علوی در استان بوشهر نقش پر اهمیتی را ایفا می‌کند که این مهم بر عهده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اسلامی آزاد واحد بوشهر هم با اشاره به این‌که این مشاعره پیش رویداد مشاعره اصلی است گفت: مشاعره اصلی علوی در دی امسال برگزار خواهد شد.
ماهینی افزود: در تلاشیم تا هر سال نسبت‌به سال گذشته به غنای دوره‌های مشاعره علوی اضافه کنیم.
وی گفت: در ۲ سال گذشته استان بوشهر در مشاعره علوی در سطح کشور اول شده است و امسال هم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امیدواریم رتبه خوبی کسب کنیم.
 
<div id="video-display-embed-code_11240831"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265860/11240831?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما