شناسهٔ خبر: 67314808 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سفری پرماجرا به دنیای سینما

چهارمین دورهٔ فیلمسازی کاتینو به همت باشگاه فیلم سوره برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام این دوره که از سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود، مخصوص جوانان ۱۸ تا ۲۵ سالهٔ علاقه‌مند به هنر سینماست که می‌خواهند در کارگاه‌های تخصصی زیر نظر اساتید حرفه‌ای فیلم‌سازی را تجربه کنند.

شرط ورود به «کاتینو» ساخت یک فیلم نیز هست، اما نه‌چندان حرفه‌ای، حتی با گوشی تلفن همراه اگر فیلمی را ساخته‌اید و استاندارد‌ها را رعایت کرده باشید در این سفر پرماجرا همراه ما خواهید بود.

«کاتینو ۴» شامل کارگاه‌های تخصصی از ایده تا فیلمنامه، کارگردانی و نشست‌های تخصصی انتقال تجربه و آشنایی با تهیه و تولید فیلم، جایگاه بازیگردانی، رابطهٔ فیلم‌بردار و کارگردان، رابطه تدوینگر و کارگردان، آشنایی با صدابرداری و صداگذاری، طراحی صحنه و لباس، فرایند پیش‌تولید، اهمیت دیالوگ‌نویسی، شیوهٔ ارائهٔ طرح و فیلمنامه و... خواهد بود.

باشگاه فیلم سوره پس از ده سال فعالیت مستمر در صنعت سینما و ساخت چندین اثر سینمایی و تلویزیونی موفق توانسته است مسیر میان آموزش و کار حرفه‌ای در سینما و تلویزیون را برای جوانان هموار کند و مرکز رشد و شتاب‌دهی فیلمسازان جوانی باشد که سینما برایشان جدی است.

لاله‌زار هنوز هم جایی برای سینماگران است، این موضوع را باشگاه فیلم سوره در انتهای خیابان ارباب جمشید گواهی می‌دهد.

اکنون در دهمین سال فعالیت باشگاه فیلم سوره این مرکز پس از ساخت تعداد بسیار زیادی فیلم کوتاه، تله‌فیلم و سریال و فیلم سینمایی مانند «بیست یک روز بعد»، «دیدن این فیلم جرم است»، «مصلحت» و «باغ کیانوش» محلی برای رشد و توانمندسازی فیلمسازان جوان است. «کاتینو ۴» در این مؤسسه با آموزش‌های تجربه‌محور و کارگاهی مسیر حرفه‌ای شدن را برای هنرجویان خود فراهم می‌کند.

«چگونه فیلم‌ساز شویم؟»
از طریق سایت باشگاه فیلم سوره به آدرس www.sourehfilm.ir مراجعه نمایید و در کاتینو ثبت نام کنید.

 انتهای پیام/

نظر شما