شناسهٔ خبر: 67314699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رکوردشکنی در پخش آسفالت شهر یزد

شهردار یزد از دستیابی به رکورد جدیدی در پخش آسفالت معابر شهری خبر داد و گفت: یزد رکورد یک میلیون مترمربع پخش آسفالت را شکست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های آسفالت در یزد گفت: شهرداری یزد در سال گذشته با پخش یک میلیون مترمربع آسفالت در معابر شهری، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود خرابی‌های گسترده آسفالت در سال‌های گذشته، موفق شدیم در سال گذشته با انجام عملیات گسترده آسفالت، به حد نصاب جدیدی دست یابیم.

محی‌الدینی همچنین به تعویض آسفالت بلوار بسیج اشاره کرد و افزود: بسیاری از معابر و تقاطع‌های پرتردد که مشکل آسفالت داشتند و سال‌ها مورد اعتراض و درخواست مردم بودند، در دو سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفت و عملیات آسفالت‌ریزی آن‌ها انجام شد.

وی با تأکید بر ادامه نهضت آسفالت در سال جاری گفت: برنامه داریم تا پایان تابستان سال جاری، معابر دیگری از شهر یزد را آسفالت کنیم.

شهردار یزد کم‌توجهی‌های گذشته در حوزه آسفالت معابر را عامل خرابی‌های گسترده دانست و افزود: با وجود اینکه در دو سال گذشته حجم بالایی آسفالت انجام دادیم، اما به علت فرسودگی و کم‌توجهی‌های سالیان گذشته، بارندگی‌های سیل‌آسای سال 1401 و امسال، خرابی آسفالت معابر را تشدید کردند.

محی‌الدینی تصریح کرد: شهرداری یزد هر سال بر اساس توان مالی خود، بخشی از مرمت و تعویض آسفالت معابر را انجام می‌دهد و تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم. همچنین معابری که امکان آسفالت کامل ندارند، لکه‌گیری می‌شوند.

انتهای پیام/781

نظر شما