شناسهٔ خبر: 67314694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چمن مصنوعی سرکان پس از ۱۴ سال با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید

همدان-ایرنا- چمن مصنوعی شهر سرکان از توابع شهرستان تویسرکان عصر امروز شنبه با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا،چمن مصنعی ورزشگاه شهدای خدمت سرکان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد با حضور وزیر ورزش و جوانان استادیوم شهدای خدمت شهر سرکان پس از ۱۴ سال افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در آیین افتتاحیه این پروژه گفت: ساخت این ورزشگاه سال ۱۳۸۹در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع آغاز شد و تکمیل آن طی سال های اخیر به یکی از مطالبات اصلی مردم و ورزشکاران شهر سرکان تبدیل شده بود.

علی حقیقی افزود: به برکت سفر شهید آیت الله رئیسی به استان همدان و با تزریق اعتبارات سفر، احداث این مجموعه شتاب دو چندانی گرفت و امروز پس از ۱۴ سال این پروژه در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: برای احداث این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه صرف شده که ۹۰ میلیارد ریال آن از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان بوده است.

وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم خواستار تکمیل طرح های نیمه تمام تویسرکان شد.

کیومرث هاشمی افزود: احداث زمین چمن سرکان یکی از پروژه های نیمه تمام گذشته بود که پس از ۱۴ سال به همت مسوولان همدان به بهره‌برداری رسید.

نظر شما