شناسهٔ خبر: 67314693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در یک سال گذشته انجام شد

مختومه شدن بیش از ۱۰ هزار پرونده قضایی در خوی

علی محبوبی

رئیس دادگستری شهرستان خوی گفت: از ۱۰ هزار و ۲۰۰ پرونده ورودی به دادگستری در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار پرونده مختومه شده‌اند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام امامی امروز (دوم تیر ماه) در نشست خبری به‌مناسبت هفته قوه قضائیه، بیان کرد: در دادگستری بنا را بر حل مشکلات مردم در کمترین زمان گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه با مجموعه اقدامات انجام‌شده قاچاق انسان در خوی کاهش یافته است، اظهار کرد: این معضل که گریبانگر شهر دارالمومنین خوی شده بود، با تلاش مجموعه نیروهای اطلاعاتی، انتظامی، سپاه و ورود به‌موقع سیستم قضایی موفق شدیم با فرهنگ‌سازی‌های انجام‌شده آمار قاچاق انسان (اتباع بیگانه) در خوی را با توجه به مرزی بودنش به‌صورت محسوسی کاهش دهیم.

او گفت: در فضای مجازی شاهد یکسری برنامه‌هایی هستیم که با فریب مردم بخصوص جوانان وعده یک شبه پولدار شدن می‌دهند و با این فریب، صدمات مالی، جانی و روانی به خانواده‌ها و جامعه می‌زنند. این نوع قمارها و مسائل در فضای مجازی، هم حرام شرعی و هم غیرقانونی و هم از لحاظ علمی و نگاه کارشناسان اقتصادی و تجارت نادرست است.

وی دستگاه قضایی خوی را حامی تولید و رونق اقتصادی دانست و ادامه داد: با توجه به نگاه ارزشمند رئیس قضایی استان به حوزه تولید و رونق اقتصادی، چند جلسه در خوی با حضور رئیس کل دادگستری استان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شده که نتیجه و خروجی ارزشمندی داشته است.

امامی درباره شیوع مصرف مواد مخدر صنعتی مشروبات الکی، گفت: شاهد صدمه‌های ناشی از استفاده مواد مخدر صنعتی و مشروبات الکلی در جامعه هستیم و از خانواده‌ها انتظار داریم فرزندان‌شان را در این زمینه ارشاد کنند. 

انتهای پیام

نظر شما