شناسهٔ خبر: 67314458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه استان قزوین:

دشمن با سیاه‌نمایی می‌خواهد مردم نسبت به انتخابات بی‌تفاوت شوند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: دشمنان با سیاه‌نمایی و با ترویج ناامیدی سعی در ایجاد بی‌تفاوتی و بی‌اعتمادی نسبت به انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی امروز _شنبه دوم تیرماه_در جمع نامزدهای دوره قبل مجلس شورای اسلامی و شورای شهر اظهار کرد: امروز باید ببینیم دشمن کجاست تا در مقابلش بایستیم؛ در فرانسه و آلمان برای انتخاباتشان مشارکت حداکثری را تبلیغ می‌کنند، اما به ایران که می‌رسد، می‌گویند شرکت نکنید.

وی با بیان اینکه دشمنان با سیاه‌نمایی و با ترویج ناامیدی سعی در ایجاد بی‌تفاوتی و بی‌اعتمادی نسبت به انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند، افزود: سپاه مصداقی حرف نمی‌زند، بلکه با شاخص سخن می‌گوئیم، اگر کسی از جانب سپاه برای شخص خاصی تبلیغ کرد از سپاه نیست.

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی دو هنر داشت، اضافه کرد: امام‌خمینی (ره) ایران را بستر کار قرار داد و ایران دین خود را به اسلام انجام داد و انقلاب پیروز شد؛ به کردستان خوزستان و ایران حمله شد و امام راحل همه تربیت یافتگان مکتب اسلام و عقیده، ایمان را به یاری ایران آورد.

رفیعی آتانی یادآور شد: یک سال اول جنگ تفکر غربی بنی‌ صدر نگذاشت اسلام به کمک ایران بیاید و بنی صدر با تفکر غرب گفت زمین می‌دهیم زمان می‌گیریم تا کجا زمین می‌دهید؟ تا کجا کوتاه می‌آیید و چقدر سرزمین از دست برود، شما کوتاه می‌آیید.

وی ادامه داد: به همین خاطر مجلس به وظیفه قانونی برکناری بنی‌ صدر اقدام کرد و با حکم امام راحل از فرماندهی کل قوا برکنار شد و اولین عملیات با فرماندهی کل قوا با پیروزی رقم خورد و حسن باقری، حسن خرازی با مکتب اسلام خطر جنگ را از سر کشور رفع کردند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با بیان اینکه امروز ولی خدا فرموده اصل مشارکت حداکثری است، گفت: سپاه و بسیج برای مشارکت حداکثری در مساجد، اجتماعات و رسانه تلاش می‌کنند. شما نامزدهای مجلس و شورای اسلامی مخاطب دارید و برخی‌ها به خاطر شما آمدند و اعتباری در بین مردم و هواداران دارید و برای همین آن‌ها را برای انقلاب روشنگری پای صندوق رأی بیاورید.

رفیعی آتانی انتخابات را میدان رقابت و رفاقت توصیف کرد و افزود: سردار سلیمانی در وصیت نامه‌ اش می‌گوید در انتخاب فرماندهان دقت کنید شجاع باشند. قدرت مدیریت بحران داشته و دشمن را بشناسید؛ امروز نقشه دشمن را بدانیم و بشناسیم و به نقشه دشمن بتازیم.

وی با ذکر اینکه نقشه ایران و انقلاب و مردم را صیانت می‌کنیم و سپاه جان خود را فدای ملت و آرمان‌هایش خواهد کرد، تصریح کرد: مصداقی سخن نمی‌گوییم، بلکه شاخص را بیان می‌کنیم. تخریب و نقد بی‌منطق در سپاه جایی ندارد، اگر فردی این اقدام را انجام داد، از سپاه نیست و کسانی که در سپاه و بسیج حکم دارند، حق ندارند مصداقی وارد جریان انتخابات شوند.

نظر شما