شناسهٔ خبر: 67314456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه منصوب شد

طی حکمی از سوی «محمدحسین مقیمی» مشاور عالی و رئیس ستاد انتخاباتی مردمی (ستاد امید) «مسعود پزشکیان»، «جهانبخش امینی» به عنوان رئیس ستاد مردمی این نامزد ریاست جمهوری در استان کرمانشاه منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه  «جهانبخش امینی» متولد سال ۱۳۴۳ کرمانشاه، پزشک عمومی و جانباز ۴۰ درصد، نمایندگی مردم شهرستان کرمانشاه در دوره های هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه کاری خود دارد.

در حکم دکتر امینی آمده است: نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی و در راستای برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و فراهم نمودن زمینه مشارکت پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای به موجب این ابلاغ به سمت «رییس ستاد امید مردمی استان کرمانشاه» منصوب می شود.

جهانبخش امینی در یک گفت و گو کوتاه در جمع خبرنگاران گفت ،از تمام اقشار مردم استان کرمانشاه را به حضور باشکوه در انتخابات و در پای صندوق های رای دعوت کرد و از مردم خواست به فرد اصلح رای دهند.

وی ستاد مردمی امید را متعلق به همه اقشار مردم با هر تفکر سیاسی دانست و افزود: درهای این ستاد به روی همه مردم با هر تفکر و نگاه سیاسی و اقوام و مذاهب استان کرمانشاه باز است.

رییس ستاد مردمی مسعود پزشکیان در استان کرمانشاه هدف خود در ستاد امید را کمک به برگزاری باشکوه انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری دانست و گفت: دکتر پزشکیان به دلیل سابقه کاری و تجارب ارزنده و همچنین دست پاکی و صداقت گزینه اصلح این دوره از انتخابات است.

امینی از همه مردم برای حضور در ستاد مردمی دکتر پزشکیان دعوت کرد و گفت: همه باید برای انتخاب گزینه اصلح در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما