شناسهٔ خبر: 67314427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره ارشاد دهاقان:

جامعه هنری و رسانه نقش پررنگی در انتخابات دارند

دهاقان _ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان گفت: هنرمندان با ارائه آثار هنری و اصحاب رسانه با نشر اخبار درست از نادرست سعی در حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طبیبان عصر شنبه، با حضور در جلسه فعالان فضای مجازی اظهار داشت: شهید رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب کشورمان خدمات شایان و مطرحی را در سطح کشور اجرا کردند.

وی افزود: با شهادت وی، قطعاً باید با انتخاب اصلح؛ رئیس جمهور جدید را انتخاب کرد و مردم در این میدان حرف نخست را می‌زنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان، تصریح کرد: حضور باشکوه مردم بسیار حائز اهمیت است تا سرنوشت کشور به درستی و توسط فرد اصلح رقم بخورد.

وی اذعان کرد: همه باید وظایف خود را در این عرصه حساس و سرنوشت ساز به خوبی اجرا کنند و سعی در حضور باشکوه مردم داشته باشند.

طبیبیان با اشاره به ترویج روحیه امید در بین مردم، عنوان کرد: دشمن یأس و ناامیدی را پمپاژ می‌کند تا مردم پای صندوق‌ها نروند.

وی با بیان این‌که اطلاع رسانی نقش به‌سزایی در بیداری مردم دارد، گفت: امروز باید خدمات دولت سیزدهم باید به نمایش گذاشته شود و آگاهی مردم منجر به اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهاقان نقش جامعه هنری و رسانه را بسیار پررنگ دانست و افزود: جامعه هنری به گونه‌ای و اصحاب رسانه هم به شکلی می‌توانند مشارکت را باشکوه کنند و مردم را تشویق کنند هنرمندان با ارائه آثار هنری و اصحاب رسانه با نشر اخبار درست از نادرست سعی در حضور باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

حضور باشکوه تأییدیه نظام است

محمد ورپشتی بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان نیز با حضور در این جلسه گفت: رسانه از دیرباز مورد توجه جامعه و حکمرانان بوده و برخی مواقع برای اشاعه ظلم و ستمی و گاهی بالعکس مورد استفاده افراد قرار گرفته است و این قدرت رسانه را نشان می‌دهد.

وی تأثیر رسانه را در همه زمان‌ها مشهود دانست و افزود: معاویه از رسانه به عنوان رکن مهم برای حکمرانی و همسو کردن مردمان آن زمان استفاده کرده و از دو عنصر شعر و علما استفاده کرد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: رسانه برای جامعه تصمیم می‌گیرد و به ما می‌فهماند که درباره چه چیزی باید فکر کنیم و آن را به ما القا می‌کند، در حال حاضر دینا را رسانه می‌چرخاند و اخبار راست و دروغ را به مردم می‌رساند.

وی تصریح کرد: هنر رسانه می‌تواند اوضاع را دگرگون کند و شرایط موجود را تغییر دهد همان‌طور که گروه حماس رسانه را در اختیار گرفت و دنیا متحول شد.

ورپشتی گفت: رسانه فقط منحصر به تلویزیون و رادیو نیست و می‌تواند در قالب شعر و یک اثر هنری باشد حتی مقام معظم انقلاب می‌فرماید: من اگر رهبر نبودم حتماً وارد فضای مجازی می‌شدم.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس جامعه می‌توانید در بین جامعه ایجاد امید کنید و دشمن به راحتی نمی‌تواند بر جامعه آگاه و باسواد سوار شود و وظیفه ما بالا بردن سطح آگاهی مردم است.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان دهاقان اعلام کرد: برنامه‌های مناظره باعث رشد و آگاهی مردم می‌شود، مشارکت مردم مهم‌تر از هر چیزی است زیرا تأییدیه نظام است.

وی بیان کرد: انتخاب اصلح موضوع بعدی این عرصه است و رهبر چندین نفر را معرفی کرده‌اند و ما باید ملاک‌های اصلی را به مردم معرفی کنیم و نگذاریم مردم درگیر جوسازی شوند و برخی از رسانه‌ها تقوایی الهی را رعایت نمی‌کنند و سعی در دلسردی و تخریب انتخابات دارند اما ما در پیشگاه خداوند وظایف خود را انجام دهیم تا برکات آن وارد جامعه شود.

نظر شما