شناسهٔ خبر: 67314247 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برد آرژانتین و کانادا و ژاپن در لیگ‌ ملت‌های والیبال/ صعود سامورایی‌ها به دور نهایی

نیما علیپور

تیم‌های ملی والیبال آرژانتین، کانادا و ژاپن در هفته سوم لیگ‌ملت‌های والیبال مقابل حریفان خود، پیروز شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، از سری رقابت‌های هفته سوم لیگ‌ملت‌های والیبال تیم‌های ملی والیبال آرژانتین و کانادا در فیلیپین مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

کانادا و هلند

در دیدار نخست تیم‌ملی والیبال کانادا به مصاف حریف خود یعنی هلند رفت و در پایان موفق شد در یک جدال نفس‌گیر با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریف خود پیروز شود.

کانادا در این دیدار ست‌های دوم، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۸ بر ۲۶ و ۱۵ بر ۹ با برتری پشت سر گذاشت و در ست‌های اول و چهارم نیز به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۴ مقابل هلند شکست خورد.

پس از پایان این دیدار با ۱۲ بازی و ۲۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت و هلند نیز با انجام ۱۲ بازی، ۱۱ امتیاز در رتبه ۱۳ جدول ایستاد.

آرژانتین و بلغارستان

در دیگر دیدار هفته سوم لیگ‌ملت‌های والیبال نیز تیم‌های آرژانتین و بلغارستان در مقابل یکدیگر صف‌آرایی‌ کردند که آرژانتینی‌ها در پایان توانستند با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارند. آرژانتین در این دیدار به ترتیب ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست داد.

پس از این دیدار نیز تیم والیبال آرژانتین ۱۲ بازی، ۱۸ امتیاز در رده ۸ جدول قرار گرفت و بلغارستان نیز با ۱۲ بازی، ۷ امتیاز در رده ۱۴ ایستاد.

ژاپن و فرانسه

همچنین تیم‌های ملی والیبال ژاپن و فرانسه مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در نهایت‌ سامورایی‌ها توانستند با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریف خود به برتری دست یابند. ژاپن توانست ست‌های سوم، چهارم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۰ مقابل حریف خود به برتری برسد و یک بازگشت رویایی داشته باشد. فرانسه نیز دو ست نخست این مسابقه را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ مقابل حریف خود به پیروزی رسید.

ژاپن پس از این برتری با ۱۰ بازی، ۲۰ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت و فرانسه نیز با همین تعداد بازی و امتیاز در رده پنجم جدول ایستاد. سامورایی‌ها با این پیروزی به مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال صعود کردند.

انتهای پیام

نظر شما