شناسهٔ خبر: 67314131 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تمام گزینه‌های سپاهان برای جانشینی رضائیان

سپاهان برای جانشینی رامین رضائیان چند گزینه در نظر خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضائیان یکی از بهترین دفاع راست‌های فوتبال ایران است که در ترکیب سپاهان عملکرد خوبی داشت و در روند تاکتیکی این تیم به خوبی قرار گرفته بود و بازدهی بالایی داشت و جدایی او از این تیم یک مشکل بزرگ برای طلایی‌پوشان خواهد بود.

آنها در مارکتی به دنبال مدافع راست خواهند بود که در تیم ملی هم رقابت سنگینی وجود ندارد و نزدیک‌ترین بازیکنان از لحاظ کیفیت به رامین رضائیان آریا یوسفی، صادق محرمی و صالح حردانی هستند.

با توجه به بازیکنان ملی‌پوشی که در دفاع راست حضور دارند سپاهان چند گزینه برای جانشینی رضاییان در اختیار خواهد داشت که شرایط آنها را بررسی می‌کنیم:

بولت استقلالصادق محرمی

محرمی با توجه به مصدومیت رباط صلیبی از فرم ایده‌آل خارج شده است اما با این حال هم به نظر نمی‌رسد که او با توجه به سن و سالی که دارد و شرایط خوبی که در لیگ کرواسی پشت سر می‌گذارد علاقه‌ای برای بازگشت به لیگ ایران داشته باشد و حتی در صورت حضور در لیگ ایران پرسپولیس را مورد ارزیابی قرار ندهد و به سپاهان منتقل شود!

1974436

بولت استقلالصالح حردانی

ستاره فصل گذشته استقلال که با این تیم به ترکیب تیم ملی رسید یکی از گزینه‌های سپاهان می‌تواند باشد که با توجه به شرایط استقلال و علاقه آنها به تقویت اسکواد اصلی و با توجه به شرایط نامشخص یامگا، جذب کردن حردانی کار بسیار دشوار خواهد بود، مگر آنکه انتقال عجیبی رخ دهد و سر و کله رامین رضاییان حوالی باشگاه استقلال پیدا شود و تا شاید یک پدیده عجیب نقل و انتقالاتی اتفاق بیفتد، جابجایی بازیکن در دفاع راست بین تیم‌های استقلال و سپاهان!

2019033

بولت استقلالآریا یوسفی

نزدیک‌ترین گزینه برای جانشینی رضاییان استفاده از آریا یوسفی خواهد بود که در تیم ملی هم مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار گرفته و برای خود این بازیکن بهتر خواهد بود تا پست دفاع راست را برای ادامه فوتبال انتخاب کند، حضور وینگرهای شاخص در ترکیب تیم ملی کار یوسفی را برای حضور در تیم ملی سخت می‌کند و این بازیکن با تغییر پست می‌تواند همواره یکی از گزینه‌های ملی بماند.

1994252

بولت سرشاخهجذب بازیکن خارجی یا ستاره‌های نوظهور!

استفاده از بازیکنان خارجی در این پست می‌تواند یکی از گزینه‌های باشگاه سپاهان برای تقویت دفاع راست باشد، یا حضور بازیکنان جوانی مانند میلاد بدرقه، مجید عیدی و... در دستور کار خود قرار دهد.

البته آنها یک گزینه دیگر به نام دانیال اسماعیلی‌فر هم در اختیار خواهند داشت که باز هم با توجه به مارکت خلوت فوتبال ایران در پست دفاع راست بعید به نظر می‌رسد که سرخ‌ها بعد از تقویت پست دفاع چپ علاقه‌ای داشته باشند که مدافع راست خود را از دست بدهند و در این پست با کمبود بازیکن رو به رو شوند، این اتفاق باز هم مانند جابجایی احتمالی‌ای که در استقلال در نظر گرفته شد می‌تواند بین پرسپولیس و سپاهان هم اتفاق بیفتد!

نظر شما