شناسهٔ خبر: 67396563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فاصله تیم‌ها نزدیک شده است؛

نظر امیر قلعه‌نویی در مورد همگروه‌های ایران/ قطعا صعود می‌کنیم!

مهدی مرتضویان

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر این که این تیم به جام جهانی ۲۰۲۶ راه پیدا خواهد کرد، گفت: دولت ها روی فوتبال سرمایه گذاری کرده اند و به همین خاطر فاصله بین تیم ها کم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی که در سالن برگزاری قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ حضور داشت پس از مشخص شدن حضور تیم ملی ایران در گروه A همراه با ازبکستان، قطر، امارات،قرقیزستان و کره شمالی گفت: به هر حال فوتبال در دنیا به هم نزدیک شده است. نتایجی که در جام ملت‌های اروپا به دست آمد نشان می‌دهد دولت‌ها روی فوتبال سرمایه گذاری می‌کنند و این باعث شده است فوتبال در دنیا و آسیا به هم نزدیک شوند.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: در گروهی هستیم که قطر به عنوان قهرمان دو دوره گذشته جام ملت‌های آسیا حضور دارد. آنها لیگ خوبی هم دارند. ازبکستان نیز در رده پایه و سایر رده‌ها به خوبی برنامه ریزی می‌کند و رو به پیشرفت است.

او ادامه داد: امارات هم جدیدا در حال برنامه ریزی و تیم بسیار خوبی است. به هر حال باید بگویم ما ایران هستیم و با نتایجی که سال گذشته به دست آوردیم مطمئنا به عنوان یکی از دو تیم اول صعود خواهیم کرد و با نتایجی که به دست می‌آوریم دل ملت ایران را شاد می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران بار دیگر نسبت به انتقادهایی که از او می شود واکنش نشان داد و گفت: بعضی از کارشناسی‌هایی که انجام می‌شود، دلیل فنی ندارد. از همه عزیزان می‌خواهم به ما کمک کنند. بعضی از کارشناسان از فوتبال دور بوده‌اند و بعضی از آنها با بغض صحبت می‌کنند. درهای تیم ملی به روی این دوستان باز است. خواهش می‌کنم به کسانی تریبون بدهید که اهل فن و دلسوز ملت ایران باشند؛ نه اینکه حساب‌های شخصی خودشان را تسویه کنند.

نظر شما