شناسهٔ خبر: 67314068 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

مشارکت حداکثری در انتخابات باید مورد توجه آحاد جامعه قرار بگیرد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج ، متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

 سانحه دلخراش سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر شهید آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان غمی بزرگ برای ملت عزیز و شریف ایران اسلامی بوده است که تحمل آن بسی سخت و دشوار می باشد، اما آنچه تسلی خاطر ملت ایران است جایگاه رفیع این عزیزان نزد خداوند متعال و هم‌نشینی با اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است.

این روزها نگاه و تمرکز دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی در ایران و جهان معطوف به لیلةالقدر نظام اسلامی یعنی انتخابات است که خود نشان از اهمیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک وزنه سنگین در روابط بین‌الملل و نظم جهانی دارد که البته حفظ این جایگاه نیازمند حضور با شکوه و حماسی شما مردم در انتخابات ۸ تیرماه است.انقلاب اسلامی نه تنها شکل گیری بلکه استمرار خودش را در حضور و نقش‌آفرینی ملت می بیند و شیوه حکمرانی صحیح را مبتنی بر مردم سالاری دینی می داند در همین باب توجه ملت شریف ایران ،نامزدهای محترم و هواداران آنها را به موارد ذیل جلب می نماییم .

 ۱_آنچه باید امروز نقشه راه ملت عزیز ،نامزد های محترم و هواداران آنها باشد توجه به اصل اخلاق ،دوری از شکل گیری دو قطبی های کاذب و عدم توهین و تخریب رقبا و هوادارانشان در انتخابات پیش رو است. مواردی که از ویژگی های برجسته رئیس جمهور شهید رئیسی بود که ایشان اجازه نمی دادند اینگونه موارد ذهن آحاد ملت را مشوش کند و سختی تحمل آن را بر دوش می کشیدند. امروز بیش از هر زمان دیگری کشور نیازمند آرامش ،اتحاد ،همدلی و انسجام است و کسانی که با گفتار و رفتار خود خدشه ای به موارد گفته شده وارد کنند، در پیشگاه خداوند متعال ،شهدا و ملت ایران باید پاسخگو باشند.

۲_انتخابات پیش روی ما یک پدیده‌ی پُردستاورد است؛ این انتخابات اگر ان‌شاءالله با خوبی و شُکوه و عظمت برگزار بشود، یک دستاورد بزرگ برای ملّت ایران است. [اینکه] بعد از این حادثه‌ی تلخ، مردم جمع بشوند با آراء بالا مسئول بعدی را انتخاب بکنند، انعکاس این در دنیا انعکاس فوق‌العاده‌ای است؛ لذا این انتخابات بسیار مهم است. حماسه‌ی انتخابات، مکمّل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهیدان است لذا مشارکت حداکثری در این انتخابات باید مورد توجه آحاد جامعه قرار بگیرد و تلاش ها معطوف به این مهم باشد.

 ۳_ملّت ایران برای اینکه بتواند در معادلات پیچیده‌ی بین‌المللی، منافع خودش را حفظ کند و عمق راهبردی خودش را تثبیت کند و ظرفیّتها و استعدادهای طبیعی و انسانی خودش را به مرحله‌ی بُروز و ظهور برساند و کام مردم را شیرین کند و همچنین بتواند حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پُر کند، احتیاج دارد به یک رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب وکسی که به ملاک های انقلاب نزدیک تر و توانایی کار در جهت ملاک های انقلاب را داشته باشد.

۴_مجموعه بسیج دانشجویی رسالت و محور فعالیت های خود را در برهه کنونی شکل گیری فضای سالم و همراه با اخلاق اسلامی جهت رقابت های انتخاباتی ،مشارکت حداکثری و معرفی و تبیین ویژگی های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی می داند و هیچگونه ورود مصداقی له یا علیه نامزد خاصی نخواهد داشت ودر این مسیر صحیح دچار شک و تردید نخواهد شد ان‌شاءالله.

در پایان از همه مردم کشورمان به ویژه هم استانی های نجیب و شریفمان در استان کهگیلویه و بویراحمد که همواره در خط مقدم دفاع از آرمان ها و ارزش های والای اسلامی و ایرانی بودند و کسب رتبه نخست مشارکت در انتخابات گذشته گواهی بر این مطلب است جهت حضور حداکثری پای صندوق های رأی و تکرار این موفقیت دعوت به عمل می آید.

والسلام علی من اتبع الهدی 

نظر شما