شناسهٔ خبر: 67314052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب

نادری: کاندیداها به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی نباشند

منیرسادات سیدرضا

عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: اظهارات کاندیداها به سمتی نرود که نتیجه آن ایجاد شکاف اجتماعی باشد چون نتیجه‌ای جز شاد کردن دشمن در حوزه بین‌المللی ندارد.

صاحب‌خبر -

احمد نادری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به کاندیداها گفت: همواره در تمامی انتخابات‌ها توصیه مقام معظم رهبری به کاندیداها رعایت اخلاق انتخاباتی و دوری از بداخلاقی است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رهبر معظم انقلاب در این دوره از انتخابات نیز بر با رعایت اخلاق توسط کاندیداها تاکید داشتند؛ اینکه آنها از دروغگویی و مجادله پرهیز کرده و به دنبال بحث‌های پوچ نباشند.

نماینده تهران در مجلس همچنین بیان کرد: براین اساس می‌توان توصیه رهبر معظم انقلاب را ‌ مبتنی بر به امر حکمرانی تحلیل کرد؛ از منظر داخلی اختلافات باعث ایجاد شکاف و عمیق‌تر شدن آن و همچنین از هم گسیختگی و عدم انسجام اجتماعی در بدنه شود.

وی افزود: از بعد بین‌المللی نیز، اختلافات، به هم پریدن‌ها و بداخلاقی‌ها این پیامی را به دشمنان می‌دهد که سرمایه اجتماعی پایین و شکاف‌ها جدی است.

نادری در پایان و در جمع‌بندی گفت: بر این اساس نباید کاندیداها با اظهارات خود به سمتی روند که باعث شکاف اجتماعی شود چون نتیجه آن شاد شدن دشمن در حوزه بین‌المللی می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما