شناسهٔ خبر: 67313853 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آزادسازی اراضی ملی در چالوس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از تغییر کاربری ۳۰۰ متر مربع از زمین‌های زراعی در یکی از مناطق شهرستان چالوس به ارزش ۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در پی تغییر کاربری غیر قانونی و تصرف ۳۰۰ متر از اراضی ملی و منابع طبیعی در یکی از مناطق شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار رابطان این پلیس و ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری کارشناسان منابع طبیعی آن شهرستان، تمام دیوار کشی‌ها و بنا‌های ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و در اختیار بخش منابع طبیعی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: مالک زمین مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین اقدام به دیوار کشی و ساخت و ساز‌های غیر مجاز در آن کرده بود نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ محمدپور ارزش زمین‌های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما