شناسهٔ خبر: 67313802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون درمان تأمین اجتماعی گیلان خبر داد؛

برگزاری المپیاد ورزشی تامین اجتماعی با حضور ۵۰۰ نفر در گیلان

رشت- معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان از برگزاری بیست و یکمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان تأمین اجتماعی با حضور حدود ۵۰۰ نفر در دهکده ساحلی انزلی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ربیعی پور بعد از ظهر شنبه در نشست خبری برگزاری بیست و یکمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: استان گیلان با پیگیری‌های انجام شده امسال میزبان ۴ رشته ورزشی مختلف در دهکده ساحلی انزلی است.

وی با اشاره به گاه شمار برگزاری المپیاد ورزشی تأمین اجتماعی در گیلان افزود: این رویداد ورزشی در ۸ روز و در رشته ورزشی فوتبال دستی و شنای آقایان، شنای بانوان و آمادگی جسمانی بانوان برگزار می‌شود.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان با اشاره به رقابت حدود ۵۰۰ نفر در المپیاد ورزشی تأمین اجتماعی در این استان بیان کرد: در این المپیاد ورزشی میزبان ۲۷ استان در رشته فوتبال دستی هستیم که ۱۱۸ نفر شرکت کننده تیمی دارند و در رشته شنای آقایان ۲۵ تیم استانی حضور دارند که ۹۵ نفر را شامل می‌شود.

ربیعی‌پور با بیان اینکه مسابقات آمادگی جسمانی بانوان با شرکت ۲۸ استان و حضور ۱۳۴ نفر در روزهای ۹ و ۱۰ تیرماه در انزلی برگزار می‌شود، گفت: رشته شنای بانوان نیز با شرکت ۱۹ تیم استانی و حضور ۷۴ نفر برگزار می‌شود که مجموعاً میزبان حدود ۵۰۰ نفر شرکت کننده در ۴ رشته ورزشی هستیم و سهم گیلان از این مسابقات مجموعاً ۱۶ نفر است.

وی به تشریح اهداف برپایی رویداد ملی المپیاد ورزشی تأمین اجتماعی پرداخت و افزود: ایجاد روحیه نشاط و افزایش انگیزه ورزش بین پرسنل استانی و همچنین اعتلای زیرساخت‌های ورزشی از مهم‌ترین اهداف میزبانی این رویداد ملی بوده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان از برپایی تور گردشگری «انزلی گردی» برای میزبانان کشوری المپیاد ورزشی خبر داد و اضافه کرد: برای اقامت تیم‌های آقایان در شهرک دهکده ساحلی ۵۴ واحد در نظر گرفته شده است و همچنین برگزاری یک تور گردشگری «انزلی گردی» یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

نظر شما