شناسهٔ خبر: 67313715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ارتقای رتبه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری در ارزیابی عملکرد شوراهای استانی

رئیس اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری گفت براساس ارزیابی صورت گرفته رتبه شورای گفتگوی دولت وبخش خصوصی استان از رتبه ۲۰ در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ به رتبه ۸ در شش ماهه دوم ۱۴۰۲ ارتقا پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری،شهرام زارع با اشاره به ارتقای رتبه شورای گفت‌وگوی استان در ارزیابی عملکرد شوراهای استانی، اظهار کرد: عملکرد شوراهای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استانها با محاسبه مولفه و شاخص هایی توسط دبیرخانه ملی این شورا ارزیابی می شود که بر اساس این گزارش رتبه استان چهارمحال و بختیاری از رتبه ۲۰ در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ به رتبه ۸ در شش ماهه دوم ۱۴۰۲ ارتقا پیدا کرد.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری و دبیر شورای گفت‌وگوی استان افزود: همچنین امتیاز شورای گفت‌وگوی استان از ۵۳.۷۰ به امتیاز ۹۳.۱۴ ارتقا پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری به‌عنوان رئیس شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان و سایر مسئولان دولت سیزدهم همراهی و تعامل خوبی با بخش خصوصی داشتند که این مسئله منجر به اقدامات موثر عملی در راستای بهبود فعالیت فعالان اقتصادی و رونق اقتصاد در استان شد.

نظر شما