شناسهٔ خبر: 67313532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها:

فاصله گرفتن جامعه از فضای انتخابات باعث تلاش مضاعف دشمن می‌شود

«عباسی مهر» با بیان اینکه فاصله گرفتن جامعه از فضای انتخابات، دشمن را به تکاپو بیشتری می‌اندازد، پیروزی هر کاندیدا در انتخابات پیش‌رو را برای نظام جمهوری اسلامی امتیاز بزرگی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «مهدی عباسی مهر» مدیرکل سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها امروز، ۲ تیرماه در جمع مدیران و کارشناسان دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های فارس با بیان اینکه اولویت رهبر معظم انقلاب، مشارکت حداکثری در انتخابات است، اظهار داشت: تنها راه نشاط و پویایی هر جامعه در نتیجه انتخابات آن جامعه است؛ به همین منظور مشارکت مردمی و در نهایت انتخاب کاندید اصلح اولویت در بحث انتخابات است، ضمن اینکه رهبرانقلاب نسبت به این مهم تاکید فراوان دارند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری شاخص‌های فرد اصلح به عنوان یک رئیس جمهور را اعلام کرده‌اند، گفت: باید با مشارکت حداکثری در انتخابات، اصلح‌ترین فرد را انتخاب کرده و آن را به دیگران پیشنهاد بدهیم. البته باید مراقب باشیم در دام دوگانه‌های کاذب انتخاباتی قرار نگیریم و به شعار‌های برخی از کاندیدا‌ها توجه نکنیم.

عباسی مهر از مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و اساتید دانشگاه‌ها خواست به موضوع «جمهوریت» بیشتر توجه کنند و در جامعه به آن بپردازند، زیرا این مهم در بمباران خبری کمتر توجه می‌شود و در مباحث نظری نیز، مهجور مانده است.

مدیرکل سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها ادامه داد: تجربه زیستی افراد سیاسی نشان می‌دهد هرگاه مردم از دولت فاصله گرفته‌اند، نظام با مشکل مواجه شده است لذا ایجاد فاصله بین مردم و دولت نباید از سوی برخی از مسئولان رقم خورد.

وی، «امپراتوری گفتمان» را یک اصل مهم در نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: در نظام جمهوری اسلامی یک رکن مهم گفتمانی وجود دارد که به تدبیر رهبر انقلاب اسلامی موضوعات مهمی به دلیل وجود این گفتمان، در منطقه رقم خورده که تمام معادلات دشمن را برهم زده است.

عباسی مهر ضمن گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله رئیسی یادآور شد: بعد از شهادت رئیس جمهور، بسیاری متوجه شدند که شهید جمهور شبانه‌روز در تلاش بود که بتواند از آرمان‌های نظام دفاع کند.

وی با بیان اینکه یک رئیس جمهور می‌تواند در مسیر خدمت به شهادت برسد، پیام شهید جمهور به انقلاب را خدمتگزاری در راه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

مدیرکل سیاسی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها تأکید کرد: نباید بعد از موضوع انتخابات، به وعده صادق و عملیات طوفان‌الاقصی کم توجه شویم، زیرا کشور هنوز درگیر جنایات رژیم جعلی صهیونیستی است.

انتهای پیام/

نظر شما