شناسهٔ خبر: 67313482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از قهرمانان ملی و جهانی انجمن‌های ورزش‌های رزمی بوکان

همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی بوکان در رشته‌های مختلف با حضور مسئولان، ورزشکاران و ورزش دوستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

تجلیل از قهرمانان ملی و جهانی انجمن‌های ورزش‌های رزمی بوکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در این همایش از ورزشکاران موفق با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل کرد.

خشایار صنعتی، در این همایش با اشاره به پیشینه درخشان بوکان در ورزش قهرمانی گفت: بوکان همواره شهری با سابقه در زمینه فعالیت‌های ورزشی بوده و لازم است با تلاش و همت دست در دست هم گذاشته تا ورزش بوکان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

صنعتی، با اشاره به اقدامات ارزنده دولت سیزدهم برای اعتلا و آبادانی منطقه و اهمیت انتخابات ٨ تیرماه و تداوم حرکت جهادی دولت خدمتگزار گفت: برای روشن‌تر شدن مسیر در بزنگاه‌های انتخاباتی و سرنوشت ساز جامعه مهم است که از توان ورزشکاران بهره برد.

وی تصریح کرد: مسئله مشارکت یک موضوع تأثیرگذار در سرنوشت یک کشور و یک جامعه است و به فرموده رهبر معظم انقلاب تا زمانیکه هوشمندانه و با نقش راه ترسیم شده مسیر را ادامه دهیم، مسیرخدمت و کارکردن در کشور متوقف نخواهد شد و برای تداوم حرکت مردم باید هوشمندانه عمل کنند و در انتخابات و عرصه‌های مهم انتخابی با شعور و آگاهی قدم بردارند.

فرماندار شهرستان بوکان افزود: ورزشکاران باید الگوی یک جوان ایرانی باشند که می‌توانند در سرنوشت کشور و جامعه تأثیر بسزایی داشته و باعث رشد و تعالی اقشار مختلف مردم شوند و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را نیز فراهم نمایند.

نظر شما