شناسهٔ خبر: 67313427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزی در خوزستان

۶۱۷ پایگاه فراغت دانش‌آموزی تابستانی در استان خوزستان فعالیت خود را آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

فعالیت پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به افتتاح طرح جامع غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خوزستان گفت: آموزش و پرورش از امکانات و فضا‌های مناسبی از جمله کانون‌ها، مراکز دارالقرآن و سالن‌های ورزشی و نیرو‌های توانمند در تابستان استفاده خواهد کرد تا اوقات فراغت خوبی برای دانش‌آموزان فراهم شود.
عبدالله حبیبی با تاکید بر لزوم فعالیت دانش‌آموزان در تابستان، افزود: ما معتقد هستیم آموزش و پرورش تعطیلی نخواهد داشت و مدرسه کانون تربیتی محله خواهد بود و نقش خود در حوزه آموزش و پرورش را انجام می‌دهد که در این راستا همه ظرفیت‌ها در تابستان برای استفاده دانش‌آموزان فعال خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به افتتاح و فعالیت ۶۱۷ پایگاه فراغت در خوزستان از امروز گفت: امیدوارم در مسیری قرار بگیریم که دانش‌آموزان هنرمند داشته باشیم که علاوه بر مهارت‌های زندگی، مهارت‌های فنی را هم آموزش ببینند و در آینده از این هنر خود در زمینه تجارت هم استفاده کنند.
از همه فرمانداران در سطح شهرستان‌ها به عنوان روسای آموزش و پرورش انتظار داریم از نظر مالی و تقویت روحی از همکاران ما حمایت کنند.

نظر شما