شناسهٔ خبر: 67313338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به بیانات رهبر انقلاب

محبی نجم آبادی: کاندیداها با تقویت عقلانیت بستر انتخاب را برای مردم فراهم کنند

علی قورچیان

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاندیداها نباید از تخریب دیگری پلکانی برای صعود خود بسازند بلکه باید با تقویت عقلانیت بستر انتخاب مناسب را برای مردم فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

بهروز محبی نجم آبادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قضایی کشور مبنی بر ضرورت پرهیز کاندیداها از صحبت‌هایی که منجر به شادی دشمنان ملت ایران می شود، بیان کرد: ما همه عضو یک خانواده هستیم و قرار است که خودمان را برای ملت ثابت کنیم. کاندیدها کارنامه خود و برنامه های خود را برای مردم تبیین کنند. دلیلی ندارد که کاندیداها صرفا به نقد دیگران بپردازند.

وی در ادامه اظهار کرد: کاندیداها نباید از تخریب دیگری پلکانی برای صعود خود بسازند. این یک قاعده دینی و مذهبی بوده که در مکتب امامین انقلاب وجود داشته و حضرت آقا نیز بار دیگر به درستی تذکر دادند. برخی رفتارهایی که منجر به دوقطبی سازی در جامعه می‌شود، مسبوق به سابقه است و دیگر جواب نمی دهد. 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای در ادامه تاکید کرد: به اعتقاد من کاندیداها باید منصفانه قضاوت کرده و منصافانه صحبت کنند. هیچ کس حق تخریب دیگری را ندارد. مردم باید بفهمند کاندیداها چه برنامه‌ای برای اداره کشور دارند. به جای اینکه کاندیداها عواطف را برانگیزند، عقلانیت را تقویت کنند تا مردم انتخاب اصلح داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما