شناسهٔ خبر: 67313249 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

جابه‌جایی بیش از  ۳۶۰ هزار نفر مسافر از استان اردبیل

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در ۳ماهه گذشته از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، رضا شیرین زاده معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان کوثر با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۶۰ هزار صورت وضعیت توسط شرکت‌ها صادر شده گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۳۹۰ هزار و۲۲۷ نفر مسافر از استان جابه‌جا شده بودند در ۳ماهه گذشته کاهش ۷ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در ۳ماهه گذشته ۲۰۵ هزار و ۶۰۹ نفر مسافر از شهرستان اردبیل، ۸۶۳ نفر مسافر از شهرستان نیر، ۳ هزار و ۲۸۲ نفر مسافر از شهرستان نمین، یک هزار و ۸۶۹ نفر مسافر از شهرستان بیله سوار، ۲۷ هزار و ۷۲۵ نفر مسافر از شهرستان پارس آباد، ۳۲ هزار و ۷۵۷ نفر مسافر از شهرستان خلخال، یک هزار و ۹۳۹ نفر مسافر از شهرستان کوثر، ۱۹ هزار و ۷۴۱ نفر مسافر از شهرستان گرمی، ۶۰ هزار و ۱۳۶ نفر از شهرستان مشگین شهر، ۵۶۷ نفر مسافر از شهرستان سرعین، ۷۲۰ نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و بیش از۵ هزار نفر نیز از سایر شهرستان‌ها به مقاصد مختلف جابه‌جا شده‌اند، تصریح کرد: ۶۲ شرکت مسافربری در استان در حال خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۷۲۲ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۳۲ هزار و ۷۴۰ نفر با وسیله نقلیه مینی‌بوس و ۱۳۹ هزار و ۹۹۲ نفر مسافر با وسیله نقلیه سواری به مقاصد مختلف جابه‌جا شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات‌رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات‌رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

نظر شما