شناسهٔ خبر: 67313055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش پیش برندگی انقلاب اسلامی با حضور تشکل ها کارگری در رشت

همایش پیش برندگی انقلاب اسلامی ویژه انتخابات باحضورتشکل های کارگری در اداره کل تعاون گیلان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

همایش پیش برندگی انقلاب اسلامی با حضور تشکلات کارگری در رشتبه گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان امروز در جمع جامعه کار و تولید استان با اشاره به وحدت و انسجام مردم در دوران دفاع مقدس گفت: مردم همیشه همراه و همگام ایران اسلامی درهر برهه از کشور پای نظام ایستاده اند و نمونه بارز این همراهی همیشگی مردم تشییع باشکوه رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت ایران اسلامی بود که وحدت و انسجام ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند. 
سرهنگ حسن حبیبی با اشاره به ساده زیستی شهید رئیسی افزود: سعه صدر شهید رئیسی و ولایت مداری او در همه امورات سیاست‌های داخلی و خارجی همراه با اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب بود که وی همواره خود را خادم مردم می‌دانست.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات امنیت کشور و قدرت ایران را در منطقه دوچندان خواهد کرد گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نظام دموکراتیک است و سرنوشت هر جامعه‌ای مبتنی بر مردم سالاری است. 
وی مشارکت حداکثری را ثبات سیاسی دانست و افزود: پشتوانه گسترده مردمی، افزایش قدرت تصمیم‌گیری نظام را به همراه خواهد داشت.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان هم با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یک مرجع تنظیم روابط کارفرما و نیروی کار گفت: برای جلوگیری از اختلاف نظر باید ادارات بر اساس برنامه و تعامل کار‌های خود را انجام دهند. 
سیاوش آقاجانی با اشاره به همراهی مراجع قضایی افزود: تاکنون حدود ۲۵۰ کارفرمای متخلف به دادگاه معرفی شد بدون اینکه هیچگونه اختلالی در شبکه کار و تولید ایجاد شود.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های انجام شده حدود ۱۳ درصد حوادث ناشی از کار در استان کاهش یافت.

نظر شما