شناسهٔ خبر: 67312973 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هدف‌گذاری تیم پنجم لیگ برای فصل جدید

ذوب‌آهن به دنبال جلب نظر محمد ربیعی

رایزنی‌های مسئولان ذوب‌آهن با محمد ربیعی برای تمدید قرارداد این سرمربی ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن اصفهان با وجود بدشانسی‌هایی که از نظر مصدومیت بازیکنان و کمبود نفرات آورد، لیگ بیست و سوم را با پیشرفتی خوب در جدول به پایان رساند. گاندوها در نهایت رتبه پنجمی لیگ برتر را کسب کردند و با توجه به این شرایط مطلوب به فکر تمدید قرارداد محمد ربیعی سرمربی خود افتاده‌اند.

در روزهای گذشته مدیران ذوب‌آهن چند بار از تلاش برای تمدید قرارداد ربیعی صحبت کردند و در این راستا مذاکرات خود با این سرمربی باتجربه را شروع کرده‌اند.

مذاکرات ذوب‌آهن و ربیعی برای تمدید قرارداد ادامه دارد، اما این سرمربی هنوز پاسخ قطعی به مسئولان تیم اصفهانی نداده است. با توجه به بلاتکلیفی برخی تیم‌های لیگ برتری و چند پیشنهادی که از تیم‌های دیگر به ربیعی رسیده، او هنوز پاسخ قطعی خود را به ذوبی‌ها اعلام نکرده است.

با این حال، ذوب‌آهن به دنبال همکاری با ربیعی است و مسئولان این باشگاه سعی دارند این سرمربی را به راضی به تمدید قرارداد کنند. مدیران این باشگاه به دنبال در صدد هستند تا برای فصل بعد برنامه ریزی بهتری داشته باشند و ذوب‌آهن با حفظ اسکلت اصلی و تقویت کادر بازیکنان قدرتمند‌تر از فصل بعد راهی مسابقات کنند.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده مذاکرات مدیران ذوب‌آهن و ربیعی چگونه پیش می‌رود و در نهایت چه تصمیمی درباره نیمکت این تیم اتخاذ خواهد شد.

نظر شما