شناسهٔ خبر: 67312688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پاسخ سپاهان به اقدام پرسپولیس؛ بیرانوند در راه اصفهان!

باشگاه سپاهان اصفهان به دنبال جذب دروازه‌بان جنجالی تیم ملی و پرسپولیس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس در روزهای پایانی خرداد ماه به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکند، وی می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند، اقدام به فسخ یک طرفه با سرخ‌پوشان کرد.

به گزارش ایرنا، با توجه به سندی که به دست خبرنگار ایرنا رسید، باشگاه تمامی مطالبات این بازیکن را پرداخت کرده است. با این شرایط سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در چند نوبت به واسطه چند بازیکن و همچنین افراد نزدیک به باشگاه از اقدام خود ابراز ندامت کرده و خواستار بازگشت است اما این موضوع با مخالفت مدیریت باشگاه مواجه شده است.

این در شرایطی است مذاکرات پرسپولیس با پیام نیازمند سنگربان تیم فوتبال سپاهان از چند روز پیش آغاز شده و همچنان در جریان است. اگر پیام نیازمند به پرسپولیس تخفیف بدهد احتمال توافق بین طرفین وجود خواهد داشت و شاید سنگربان سپاهان دروازه‌بان جدید سرخ‌پوشان باشد.

پیگیری‌ها حکایت از این دارد که باشگاه سپاهان اصفهان حالا در شرایطی که سرخ‌پوشان به دنبال جذب سنگربان آنها هستند، در اقدامی متقابل وضعیت بیرانوند را مورد بررسی قرار دادند و مشکلی بابت پرداخت دستمزد وی ندارند و در صورت جدا شدن قطعی سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس از این تیم، سپاهان برای جذب وی اقدام خواهد کرد.

258 258

نظر شما